BasBQ
Beef en Steak

Zelfbouw primo large tafel gereed!

 

RoelsRules

Tondelzoeker
Berichten
20
Heeft wat uurtjes gekost maar hij is af! #trots
ff7b57c700618ba95e6b425b3760ba6a.jpg


Enkele foto's van de bouw:
c395044ad9f0b5d84a22d65eadabba52.jpg

54c2422945de12e977ebcfa49abac4ba.jpg
 
Dat is een hele mooie tafel geworden :)
 
Ziet er strak uit, wat heb je voor hout gebruikt?
 
Mooi eikenhout is niet lelijk :)

Heb je het eikenhout nog ergens mee behandeld of gewoon kaal zo buiten laten staan?
 
RoelsRules zei:
McPeet zei:
Ziet er strak uit, wat heb je voor hout gebruikt?
Alles in geschaafd eiken. Planken zijn 2 cm. Poten 11x11
En dank, ben er blij mee ;)
Echt h?????l mooi. Blijft prachtig hout dat eiken
 
Paladin zei:
Mooi eikenhout is niet lelijk :)

Heb je het eikenhout nog ergens mee behandeld of gewoon kaal zo buiten laten staan?
Onbehandeld verder. Heb zitten twijfelen (lees veel op internet rondgekeken) maar ik zie olie of lak niet zitten omdat je dat moet blijven onderhouden. En ik ken mezelf ;)
Ook vind ik het verkleuren niet erg, zelfs wel mooi. Alleen de eerste (vet) vlekken is wel even schrikken... Maar dat zien we over een paar weken niet meer ;)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 
Mooi hoor
 
Hele mooie tafel geworden... Ik moet er ook nog aan gaan beginnen... binnenkort... volgende week... of maand... denk na de vakantie. ;-)
 
Een hele mooie tafel geworden.

zelf zou ik hem wel in de olie zetten om de doodsimpele reden dat je zelf ook al zegt de eerste vet vlek.

maar heel erg mooi.
 
Dank. Ja olie kan maar ik ken mezelf, ga ik echt niet elk jaar doen ;) En er zitten nu al vlekken in en kan me er al minder aan storen

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 
Netjes hoor, maar de volgende keer wel een scherpere zaag gebruiken want ik zie wat brandplekken (of ff een schuurpapiertje eroverheen)
 
Top gedaan!
 
Gilles zei:
Netjes hoor, maar de volgende keer wel een scherpere zaag gebruiken want ik zie wat brandplekken (of ff een schuurpapiertje eroverheen)
Haha goed gezien, ja je hebt helemaal gelijk. De zaag was uiteindelijk voor een paar planken niet scherp genoeg meer. Ik ga er nog met een schuurpapier over heen, heb ik deels al gedaan en dat ziet er meteen goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan