BasBQ
Beef en Steak

Zelfbouw buiten keuken

Mooi project al! Ik blijf het even volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Gaaf! Die overkapping zelf is al een prachtig plekje. Straks met de kamado in je zelfgemaakte meubel heb je een bbq paleis.
Ik kijk uit naar de volgende updates/fotos.
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
zo, dat is een mooi projectje zeg.
heel erg mooi.
complimenten
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Dat ziet er erg mooi uit. Leuk dat ik je heb weten te inspireren! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Prachtig resultaat al, en met die veranda heb je echt een top plek om lekker het hele jaar met de Q bezig te zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Mooi hoor Niels, ik blijf het ook nog even volgen, erg mooie en duidelijke foto's!
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
En dan ben ik alweer aan het einde gekomen!
Het meubel is klaar en ongelooflijk veel plezier aan beleefd. Ook veel geleerd over hout en schroeven. Nu tijd om mij in te gaan lezen hoe de Q in gebruik te gaan nemen. Inbranden gietijzer en hoe de boel aan te sturen. Er komt nog een 2 pits gasstel op het lange blad te staan zodat we hier nog sausjes en andere dingetjes kunnen rommelen. Gasfles komt in de grote kast te staan. Misschien maak ik hier nog eens een plank. Hout was nu op :) Nog wel wat kleine wensen met haakrails etc om straks alle accesoires netjes op te kunnen ruimen. Dank aan de forumleden voor de inspiratie en hoop met dit draadje anderen weer op ideeën te brengen.
Hieronder de laatste impressies op de foto;
20210126_191732.jpg

20210127_153634.jpg

20210127_155952.jpg

20210127_163206.jpg
 
Dat ziet er erg goed uit, wanneer kunnen we aanschuiven
Complimenten hoor. Ik ben door jou ook wat wijzer.
Zal mijn project ook hier gaan delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Wat een geslaagd project! Welke topvent heb jij op de Kamado?
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Wat een geslaagd project! Welke topvent heb jij op de Kamado?
Topvent? Ben nog rookie hè? :) denk dat je bedoeld de precision top? Zit nu nog plastic beschermkapje op. Morgen de bbq nog helemaal verder uitpakken en dan maar eens starten met die precision top in te bakken of seasonen zoals dat geloof ik heet.
 
Topvent? Ben nog rookie hè? :) denk dat je bedoeld de precision top? Zit nu nog plastic beschermkapje op. Morgen de bbq nog helemaal verder uitpakken en dan maar eens starten met die precision top in te bakken of seasonen zoals dat geloof ik heet.
We zijn allemaal nog lerende ;)

Maar ik bedoel inderdaad het plastic beschermkapje haha. Had het nooit eerder gezien dus het liet mijn wenkbrauwen fronsen. Nogmaals complimenten voor het meubel :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Ziet er echt heel goed uit. Zou er graag zelf aan beginnen, maar moet dan mn halve tuin verbouwen. Denk dat mn kunstgras niet blij wordt van 400kg

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
We zijn allemaal nog lerende ;)

Maar ik bedoel inderdaad het plastic beschermkapje haha. Had het nooit eerder gezien dus het liet mijn wenkbrauwen fronsen. Nogmaals complimenten voor het meubel :)
Dank je wel!
 
het ziet er echt prachtig uit !! kamado komt helemaal tot zijn recht in dit meubel. Je kan trots op jezelf zijn !!!;)
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Terug
Bovenaan Onderaan