Het wordt tijd dat ik eens wat meer ga posten hier, we bbqen nog steeds elke week, maar schrijf er niet meer over.
Aangezien het vakantie is en we moeten toch eten schrijf ik er maar eens een verhaaltje over.
Bij de toko 4 verse zeebaarzen gehaald en deze thuis lekkerder gemaakt met wat zout, citroen en dille, verder niet veel mee gedaan.
Als groentes had ik in het dorp wat courgette gehaald en deze in plakken van circa 1 cm gesneden.
Deze lekker gemaakt met een kruidenmix van Jonnie Boer. (Niet echt een foto van)
De bbq aangemaakt op een 160 graden volledig direct en lekker laag.
Visjes met plankjes erop.
Toen de visjes al lekker gingen de courgette erbij gelegd.
Dit was na zo’n 20 minuutjes.
Terwijl dit allemaal op de bbq lag binnen wat water aan de kook gebracht, dadelijk wat tricolore fusuli erbij!
na een minuut of 10/15 zagen de courgettes er lekker uit en was de vis klaar.
Dit allemaal samen gebracht op een bordje en heerlijk gegeten.
Oja, ik heb van die lekkere chili-olie, daar heb ik de fusili mee bedruipt.
Is deze close-up genoeg voor de fotowedstrijd?
Fijne vakantie allemaal en bedankt voor het lezen.
Aangezien het vakantie is en we moeten toch eten schrijf ik er maar eens een verhaaltje over.
Bij de toko 4 verse zeebaarzen gehaald en deze thuis lekkerder gemaakt met wat zout, citroen en dille, verder niet veel mee gedaan.
Als groentes had ik in het dorp wat courgette gehaald en deze in plakken van circa 1 cm gesneden.
Deze lekker gemaakt met een kruidenmix van Jonnie Boer. (Niet echt een foto van)
De bbq aangemaakt op een 160 graden volledig direct en lekker laag.
Visjes met plankjes erop.
Toen de visjes al lekker gingen de courgette erbij gelegd.
Dit was na zo’n 20 minuutjes.
Terwijl dit allemaal op de bbq lag binnen wat water aan de kook gebracht, dadelijk wat tricolore fusuli erbij!
na een minuut of 10/15 zagen de courgettes er lekker uit en was de vis klaar.
Dit allemaal samen gebracht op een bordje en heerlijk gegeten.
Oja, ik heb van die lekkere chili-olie, daar heb ik de fusili mee bedruipt.
Is deze close-up genoeg voor de fotowedstrijd?
Fijne vakantie allemaal en bedankt voor het lezen.