BasBQ
Beef en Steak

Zalm op een cederhouten plankje - Bobby Flay

 

ChrisMaes

Gemarineerd
Berichten
1.398
Gisteren als deel van de kerstmaaltijd zalm gerookt op een cederhouten plankje volgens het recept van Bobby Flay op een bedje van tagliatelli met een vissausje. Dit was het lekkerste gerecht van het hele kerstmenu

P1260840_zps5e59287d.jpg


P1260841_zps8d96a306.jpg


P1260847_zps6a244381.jpg
 
Ja, die blijft heerlijk!
 
ziet er prachtig uit
 
Lekker, wordt tijd dat ik zelf weer eens een plankje laat roken  ;)
 
Ziet er geweldig uit, binnenkort hier ook weer eens q-en op een plankje.
 
Vis, altijd goed.  ;D
 
Nooit gedaan en ben geen visliefhebber. Deze ziet er toch wel smakelijk uit. Dillema, moet ik mijnvrouw blij maken en dit toch een keer proberen?
 
JohanD zei:
Nooit gedaan en ben geen visliefhebber. Deze ziet er toch wel smakelijk uit. Dillema, moet ik mijnvrouw blij maken en dit toch een keer proberen?
JA!!!
 
mijn vrouw is ook geen zalm liefhebber...
maar hoor nu om de paar dagen...

wanneer maak je weer die lekkere zalm... want die vindt ik wel lekker....

dus ik zeg probeer het een keer...
 
JohanD zei:
Nooit gedaan en ben geen visliefhebber. Deze ziet er toch wel smakelijk uit. Dillema, moet ik mijnvrouw blij maken en dit toch een keer proberen?
Ik zou zeggen: probeer het eens, het recept van Bobby Flay is tot nu toe de enige zalmbereiding die ik lust ;)
 
JohanD zei:
Nooit gedaan en ben geen visliefhebber. Deze ziet er toch wel smakelijk uit. Dillema, moet ik mijnvrouw blij maken en dit toch een keer proberen?

Wat is er mis met een blije vrouw zou ik zeggen  ;)
Ik ben zelf ook geen visliefhebber (probeer wel steeds) maar ik vind het wel leuk om zelf te vari?ren met vis mbt mijn gasten. Ik zeg gewoon doen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan