Maar moet ie schoon zijn? Schoon genoeg is ook genoegBen ik met je eens, wellicht overdreven maar zo'n plank goed gebruikt hebt is ie echt niet meer goed schoon te krijgen.![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar moet ie schoon zijn? Schoon genoeg is ook genoegBen ik met je eens, wellicht overdreven maar zo'n plank goed gebruikt hebt is ie echt niet meer goed schoon te krijgen.![]()
Maar moet ie schoon zijn? Schoon genoeg is ook genoeg![]()
Mee eens Hans, maar ik vind ook nog wel een verschil of het op de huid ligt of zonder.Ben ik met je eens maar bij gebruik voor vis heb ik toch zo iets van even uitkijken en je kan wel denken het wordt toch weer heet maar ik heb altijd moeite om met plankjes te werken waarvan ik het idee heb dat er nog bacteriën van de vorige sessie in kunnen zitten.
Te voorzichtig? wellicht maar wel zo veilig.![]()
Mee eens Hans, maar ik vind ook nog wel een verschil of het op de huid ligt of zonder.
Ik pak meestal eiken of turf. Of gecombineerd. Je kan ook bijvoorbeeld kersen gebruiken, dat heeft een mooiere kleur maar ik vind de smaak dan te subtiel.Kan het voorstellen ja! Zeker als ze maar 1 x mee gaan dan zijn ze ook prijstechnisch niet interessant. Wat vinden jullie een lekker rookhout voor bij bv. zalm?