BasBQ
Beef en Steak

Yakitori met romeinsla en een salsa 🤔

 
 
 

Revers88

Pitmaster
Berichten
858
Inmiddels weer wat afgedaald en net onder Dijon terecht gekomen. We hadden nog wat kip liggen, dus deze maar opgemaakt. Spiesjes gemaakt en in de yakitori marinade gezet. Gecombineerd met licht geroosterde romeinsla en tomaten/komkommer salsa. Lekker simpel, heerlijk!

C0809A84-1DED-4012-B628-3A857CA30352.jpeg

EB355079-6C74-44C7-AAA3-46243ACA6685.jpeg

87BA6404-59B0-4988-ACAF-7D71BE63B4D4.jpeg
F713483E-DDD8-469C-AD51-241249852CEB.jpeg

394FAA9A-26A6-43B7-B56D-122BAF6220BC.jpeg
 
Heerlijk bordje eten, die geroosterde sla is ook fantastisch.
 
Altijd lekker maar jullie WGA ziet er nog zo mooi uit ik moet maar eens poetsen 😀
 
Zo is kamperen wel goed te doen :cool:
WGA doet zijn werk goed. Roma sla grillen is erg lekker. Komt hier ook vaak op tafel.
 
Fijne plaatjes en lekker eten, krijgt de sla van het grillen een andere smaak ?
Voor dit soort gerechten is de WGA een perfecte bbq, daar heb je geen grote ketel voor nodig.
 
Ik ga daar inderdaad ook maar eens doen! Romaine sla op de bbq, leuk! Nog nooit gedaan. Doe je er verder nog iets mee of leg je ze er gewoon op tot ze mooie grilrandjes krijgen?
 
Fijne plaatjes en lekker eten, krijgt de sla van het grillen een andere smaak ?
Voor dit soort gerechten is de WGA een perfecte bbq, daar heb je geen grote ketel voor nodig.
Ik ga daar inderdaad ook maar eens doen! Romaine sla op de bbq, leuk! Nog nooit gedaan. Doe je er verder nog iets mee of leg je ze er gewoon op tot ze mooie grilrandjes krijgen?
Ja de smaak verandert zeker, naar mijn mening wat zachter van smaak. Ik smeer ze een klein beetje in met olie en dan grillen tot de grillstreepjes er zijn. Blijf er bij want dit duurt niet lang!
 
Als ze van de barbecue komen nog wat sojasaus en parmezaan op de sla is ook erg lekker!
 
Oh weer zo'n super gerecht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan