Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
santino zei:Okay dan, je snapt dat je nu meer uitleg mag geven over hoe je die schanier erop heb gekregen om een dekselhouder te maken! Het ziet er erg goed uit!
smokert zei:santino zei:Okay dan, je snapt dat je nu meer uitleg mag geven over hoe je die schanier erop heb gekregen om een dekselhouder te maken! Het ziet er erg goed uit!
Ik had eerst het idee om deze zelf te maken, maar toen kwam ik op http://unknownbbq.com deze kant & klaar tegen van RVS met een pin zodat je deze ook uit elkaar kan halen, helaas koste deze set wel 61 euro, maar ik ben er wel erg blij mee!
En voor de wielen heb ik op internet gezocht welke met 1 M10 bout vastgemaakt kon worden ipv de bouwmarkt variant met 4 en daarna een gat erin boren en klaar.
dennis zei:Wat is nu het draaipunt? Die bout, of die pen? Of een dubbel draaipunt?
Of wordt die bout gebruikt om de twee delen van de steun die aan de smoker zit, tegen de steun van het deksel aan te klemmen? Zeg maar als instelling hoe zwaar je deksel open en dicht gaat?
dennis zei:Ff voor mijn duidelijkheid, je bedoelt het deksel omhoog halen, niet de bout, neem ik aan?