BasBQ
Beef en Steak

WSM upgrade met deksel-scharnier

Ceriel zei:
Dominique zei:
Is dit moeilijk om te bevestigen, krijg je er een mal bij om de gaatjes te boren?
Als het goed is wel, iig een montagehandleiding. Plaats van het scharnier afplakken met schilderstape, aftekenen en boren
Wel scherpe boortjes gebruiken. Klein voorboren en dan in 2 stappen naar 6mm.

Sander! Goed lezen wat je moet doen voor je aan de mijne begint =)) 
 
Ik zou hem gewoon op zijn vingers kijken Dominique. En een pets voor z'n hoofd als hij het niet goed doet.
 
Lowietje72 zei:
Ik zou hem gewoon op zijn vingers kijken Dominique. En een pets voor z'n hoofd als hij het niet goed doet.

Ben je belazerd, straks schiet hij uit met de boor. Heb ik ineens een vergiet met een diameter van 47cm =))
 
Ziet er prima uit, ook nog eens een fijne prijs.

De Amerikaanse past op de 47 en 57 WSM dan zal dat bij deze ook zo zijn.

Zal het waarschijnlijk ook op een UDS passen.
 
Als iemand hem op zijn 47 heeft gepast, hoor ik het graag..
Niet dat ie b.v. Te weinig tegengewicht heeft en van zijn onderstuk af donderd... of je het dunne plaatwerk verbuigt tijdens montage.
 
Frits zei:
Ziet er prima uit, ook nog eens een fijne prijs.

Zal het waarschijnlijk ook op een UDS passen.
Voor een UDS is het bovendeel langer om de haakse hoek tussen ton en deksel te kunnen maken.
 
@ maar als je een weber deksel gebruikt op je uds zou het toch wel moeten passen, of zie ik dat verkeerd?

Bij een platte deksel zal het bovendeel van het scharnier ook plat moeten zijn ipv gebogen.
 
Frits zei:
@ maar als je een weber deksel gebruikt op je uds zou het toch wel moeten passen, of zie ik dat verkeerd?

Bij een platte deksel zal het bovendeel van het scharnier ook plat moeten zijn ipv gebogen.
:blush: je hebt gelijk... ik ga passen en er nog een bestellen  :)
 
zou er graag 1 voor mn 47 willen hebben . waar zien jullie die prijs , of ben ik blind...
 
Het scharnier is weer op voorraad en leverbaar voor de wsm 47 bij huisentuinwinkel
 
Hallo,
Is dit schanier ook te gebruiken voor de Weber Original Kettle Premium 57 cm.
 
Reza zei:
Hallo,
Is dit schanier ook te gebruiken voor de Weber Original Kettle Premium 57 cm.
Denk het niet, omdat de ketel bol is.
De Weber dekselhouder is een goed alternatief, je hoeft dan ook niet te boren in je ketel.
 
Ceriel zei:
Reza zei:
Hallo,
Is dit schanier ook te gebruiken voor de Weber Original Kettle Premium 57 cm.
Denk het niet, omdat de ketel bol is.
De Weber dekselhouder is een goed alternatief, je hoeft dan ook niet te boren in je ketel.
De WSM en de OKP zijn allebei 57 cm dan moet de ronding toch hetzelfde zijn lijkt mij.
De Weber dekselhouder geprobeerd maar die moet je aan de rand van de ketel hangen en daardoor sluit de deksel niet meer optimaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan