BasBQ
Beef en Steak

WSM eyelet

trickydikkie

Vuurmaker
Berichten
91
Ik ben op zoek naar eyelets voor de WSM deze zijn te bestellen bij BBQ guru maar die werkt alleen maar met creditcard en die heb ik niet. Zijn deze ook in Nederland te krijgen? Zoniet is er dan iemand bereidt om deze voor mij de bestellen die in het bezit is van een cc. Ik hoor graag van jullie en de groeten
 
Eyelets? Wasda? ;)
 
ik begrijp hieruit dat je die 57 WSM heb gekocht Dikkie?
 
Het team van BBQ Guru doet mee aan de Jack.
Misschien valt het te regelen dat wij ze voor jullie meenemen, scheelt in de porto en douane kosten ;)
 
Ook even voor de rest bij bbq guru zijn ze $9,95 per set, maar de verzendkosten $30 of verzekerd $39.
Misschien als we met meer mensen zijn die kosten kunnen dellen, word het misschien wel interessant.
 
jeroen78 zei:
Ook even voor de rest bij bbq guru zijn ze $9,95 per set, maar de verzendkosten $30 of verzekerd $39.
Misschien als we met meer mensen zijn die kosten kunnen dellen, word het misschien wel interessant.

Of je gaat op het aanbod van Frits in.
 
Het nadeel is dat als je er meer dan twee koopt er ook douane en btw kosten bij kunnen komen.
Kijk even op www.douane.nl daar staan de precieze bedragen en rekenvoorbeelden bij.
Mochten ze die spullen bij de Jack verkopen dan neem ik ze wel mee.
 
Jeroen ik had bij het invullen van de gegevens gezien dat je ook kunt kiezen voor enveloppe verzending en die was volgens mij $3.95.

Frits als je mij dat plezier wil doen dan ben ik je zeer erkentelijk, als je me en PM stuurt met je gegevens dan maak ik het geld over.

Leo klopt helemaal, hij is nog helemaal nieuw. De reden van verkoop was dat zijn vrouw het niet eens was met zijn aankoop ;-p Heb 4 x buikspek in de cure staan dus volgende week ga ik hem vet maken

groeten
 
trickydikkie zei:
Jeroen ik had bij het invullen van de gegevens gezien dat je ook kunt kiezen voor enveloppe verzending en die was volgens mij $3.95.

Frits als je mij dat plezier wil doen dan ben ik je zeer erkentelijk, als je me en PM stuurt met je gegevens dan maak ik het geld over.

groeten

En als je wil Frits mag je voor mij ook wel een setje mee brengen.
 
Dikkie ik zal vanmiddag eens bellen met Bbqguru en vragen of ze hun handel meenemen naar the Jack.
Als ik meer weet laat ik het gelijk weten
 
Mike v R zei:
jeroen78 zei:
Ook even voor de rest bij bbq guru zijn ze $9,95 per set, maar de verzendkosten $30 of verzekerd $39.
Misschien als we met meer mensen zijn die kosten kunnen dellen, word het misschien wel interessant.

Of je gaat op het aanbod van Frits in.
Sorry had ik om een of andere reden niet gelezen.
Maar ik ben ook nog met een cyber q bezig en als dat door gaat kan ik ze ook voordelig mee laten komen.
Dus als ik daar wat meer van weet, laat ik het even weten.

@ Frits vriendelijk bedankt voor het aanbod, als de het niet doorgaat maak ik graag gebruik van je aanbod.
Groet
 
Heb net met BBQGuru gesproken, en ze hebben daar geen verkoop :(, maar hebben normaal gesproken wel eyelets en dergelijke bij zich.

Ik zal als ik bij de Jack ben proberen enkele mee te nemen.
 
Hallo allemaal,
Ik heb net wat besteld bij Pro Bbq Shop :)!!!
Dus ik kan de Eye Lets ook mee laten komen.
De kosten voor het verzenden zijn dan toch al betaald.
Dus als je ze wil hebben even laten weten.
 
jeroen78 zei:
Hallo allemaal,
Ik heb net wat besteld bij Pro Bbq Shop :)!!!
Dus ik kan de Eye Lets ook mee laten komen.
De kosten voor het verzenden zijn dan toch al betaald.
Dus als je ze wil hebben even laten weten.

Ik wacht het nog even af.
Ik heb er geen haast mee,in iedergeval bedankt.
 
Ik ga vanavond de bestellingen bij bbqguru doorgeven, dus tot 23.00 kun je een bestelling doorgeven.
 
Een set eyelets (2 stuks) is 14,95. Ik stuur de gegevens wel via pm
 
Terug
Bovenaan Onderaan