BasBQ
Beef en Steak

WSM 47

 
 
 

alvon

Stoker
Berichten
294
ik denk er over om binnenkort een WSM te gaan aanschaffen.
nu is mijn vraag, als ik het goed heb heeft het nieuwe moddel van 2014 een doorvoer voor pitprobes, en dat lijkt me erg handig.
vanaf waneer is deze leverbaar en is er een prijs bekend of blijft dat hetzelvde?
 
Een doorvoer voor probes is inderdaad erg handig. Je kan voor 15 euro er makkelijk twee inmaken.
Om te weten waar en wanneer en hoe duur kan je het beste contact opnemen met Weber Nederland:
http://www.weberstephen.nl/Service/Contact.aspx

Laat even weten wat de uitkomst is?
 
bedankt Frits... ik vraag wat en jij zet me aan het werk...
ik heb de vraag naar weber gestuurd dus als ik wat weet weten jullie het ook (iets later)

ik ben een beetje huiverig om zelf een doorvoer te maken, gezien mijn opleiding en voormalige werk moet het geen probleem zijn maar ik zie er tegenop om te gaan boren/slijpen aan een BBQ van zo'n 400 euro
 
Als je de eyelets van BBQGuru gebruikt i.p.v. de mod, dan hoef je ook helemaal niets te slijpen en/of te boren. Hoogstens een nieuw boutje kopen omdat de originele afbreekt bij het uitdraaien na het installeren van de eerste eyelet :)
 
mooie oplossing.. jammer dat dat niet gaat voot mijn otp
 
En je begint dat je een WSM wilt gaan kopen... ?!?
 
ja, dat betekend niet dat ik de otp weg doe, ik bedoel er mee dat de oplossing heel mooi is maar dat het niet op mijn bestaaande otp past losstand van het feit dat ik een wsm wil gaan kopen waarmee ik nog even kan/wil wachten als er 1 op de markt komt met doorvoeren zodat er helemaal niets gedaan hoeft te worden.. (ik ben namelijk heel lui)

edit, dat lui zijn heeft dus ook betrekking op het feit dat ik die eyelets zo mooie oplossing vind
 
keurig en snel antwoord van Weber,

Geachte heer Spaans,

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht en interesse in ons product.

Het klopt dat de Weber Smokey Mountain Cooker volgend jaar beschikt over een temp probes.
De verkoop adviesprijzen liggen gelijk met dit seizoen.

Vanaf vandaag is de Smokey Mountain Cooker 37 cm verkrijgbaar bij diverse Winterweberdealers.
Via onderstaande link vindt u een Winterweber dealer bij u in de buurt:
http://www.weberstephen.nl/Dealer-locator/Winterweberen-dealers.aspx

De 47 cm en de 57 cm Smokey Mountain Cooker zijn vanaf volgend jaar voorjaar verkrijgbaar bij de dealers.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.


Met vriendelijke groet,

Rianca Sikma
Weber-Stephen Holland B.V.

dus nog even wachten met de aanschaf
 
DanBras zei:
Als je de eyelets van BBQGuru gebruikt i.p.v. de mod, dan hoef je ook helemaal niets te slijpen en/of te boren. Hoogstens een nieuw boutje kopen omdat de originele afbreekt bij het uitdraaien na het installeren van de eerste eyelet :)

Ik ben dus niet de enige sloper  :-S
 
uipko zei:
Ik ben dus niet de enige sloper  :-S
Haha....ik begreep dat een hoop mensen dit probleem hebben met dat meegeleverde boutje :D
 
Ja klopt. de doorvoer is prima maar het boutje is meestal "use once only"  :(
 
ik heb nog wel een paar oude modellen staan van de wsm 47 mogen weg met 25 % KORTING
 
bedankt voor je aanbod Jack, maar ik wacht op de nieuwe ivm de doorvoer tot die tijd red ik me wel met de otp.
 
no problem succes week 5 krijg ik alles binnen volgend jaar gr Jack
 
prima, dan zie je me vanzelf wel verschijnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan