BasBQ
Beef en Steak

Wrapped onion balls

 
 

Ron.

Kooltjesharker
Berichten
165
Gehakt gedraaid van varkens en rundersnippers, dit gekruid met basis rub(noskos).
Geraspte cheddar en mozzarella erdoor gemengd.
Hier ballen van gemaakt in een uienrok gedaan en deze met gerookt ontbijtspek omwikkeld.
Een uurtje op 150° in de Weber bij een kerntemperatuur van 60° gelakt met BBQ saus, verder gegaard tot een kerntemperatuur van 72°

IMG_0257.jpeg


IMG_0260.jpeg


IMG_0261.jpeg
 
Ik heb ze een paar weken terug gemaakt en ze zijn echt lekker!wat ik leuk vind is dat je er nog kaas doorheen gedaan hebt 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron.
Altijd lekker dit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron.
Leuk om te maken en door het gehakt kun je doen wat je lekker vindt. Bedankt voor de inspiratie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron.
Zalige ballen.😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron.
Heerlijke ballen, lekker idee, heb ze gisteravond gemaakt, maar valsgespeeld met behulp van de oven dus geen foto ;) , te laat thuis gister om nog een vuurtje te gaan stoken, maar dit recept zat al een paar dagen in mijn hoofd en moest geprobeerd worden, ga ze absoluut weer maken en dan op de Q, kan alleen maar nog lekkerder zijn😋
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron.
Heerlijke ballen, lekker idee, heb ze gisteravond gemaakt, maar valsgespeeld met behulp van de oven dus geen foto ;) , te laat thuis gister om nog een vuurtje te gaan stoken, maar dit recept zat al een paar dagen in mijn hoofd en moest geprobeerd worden, ga ze absoluut weer maken en dan op de Q, kan alleen maar nog lekkerder zijn😋
Op de bbq worden ze zeker te weten nog lekkerder
 
Terug
Bovenaan Onderaan