BasBQ
Beef en Steak

Worstworkshop Vuur&Rook

Status
Niet open voor verdere reacties.
 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Omdat het (voor mij) alweer 2 jaar geleden is dat ik de workshop worst maken heb gevolgd bij Vuur&Rook en omdat het draadje http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=10903.0 weer tot leven is gekomen, lijkt het mij leuk om weer zoiets te organiseren.
Ik heb inmiddels contact gehad met Martijn, hij is nog op vakantie, maar het lijkt hem ook leuk en komt er dus nog op terug.

Wat is het idee?

Plaats: Vuur&Rook Renswoude
Dag: een zaterdag eind oktober/begin november, zodat de zelfgemaakte worst ook zonder droogkast thuis te drogen is
Opzet: zoals die in 2013 (http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=3890.0)

Ik ben benieuwd of er voldoende animo voor is, ik zat zelf te denken aan max 20-25 personen.

Ge?nteresseerd/gaat:

Ceriel en Hilke
Sander72
chckstrk (oktober)
Mac (voorbehoud werk)
structor (voorbehoud)
BertM
ReneR +2
Dominique (voorbehoud)
Danny77 + Ursje (na 25-10)
El Fumarole
Superjohn
RKD
Nosmo
Peter W
McPeet
Lin
Jaakke (voorbehoud)
Looney
 
Top Plan Ceriel, ik doe graag mee!
Verse worst heb ik vaker zelf gemaakt, maar ik zou graag droge worst maken en daar alle ins en outs van meekrijgen.
Ik heb geen droogkast maar wel een zolder en een schuur...
 
Ik wil ook graag leren hoe je droge worst e.d. moet maken.
Kan ik er nog bij Ceriel ? (wel ff onder voorbehoud van mijn werk, maar als ik het op tijd weet, kan ik dat misschien wel plannen)
Lijkt mij erg gezellig.  B-)

Mac
 
Zal tijd worden, zie alleen grote hompen vlees in die kast van je!
Vind ik ook Bert, hopelijk een keertje een mals en sappig stukje droge worst ipv die taaie droge zemen lappen ??

Mac
 
Ja, ik heb ZEKER interesse alleen wel onder voorbehoud van wat werkzaamheden.
En ik denk dat ik nog wel 2 of 3 mede geintereseerden mee kan nemen.
 
Ursula en ik hebben hier zeker interesse in.
Ik zit vermoedelijk vanaf 11 tm 25 oktober op Bonaire voor werk dus als het na deze datum gepland gaat worden kunnen we er bij zijn.
 
Afhankelijk van de datum heb ik er zin in!
 
Ja leuk man. Altijd gezellig bij Martijn! Zet mij maar op de lijst.
 
Als het kan doe ik graag mee, (zover ik weet heb ik nog niets staan dan)
 
Lijkt me erg leuk, zet me maar op de lijst.

In verband met de planning op het werk is het voor mij wel zaak om zo spoedig mogelijk de datum te weten zodat ik die dag vrij kan zetten in de planning.
 
Daar heb ik ook interesse in, ik heb een koude schuur en warme zolder :)
 
Gooi er maar een darum in, dan kijk ik of ik ook kan komen. Leuk!
 
Leuk! Zet me maar op de lijst, e.e.a. afhankelijk van de datum maar daar is vast wel een mouw aan te passen mijnerzijds :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan