BasBQ
Beef en Steak

Worstentang

Berrry

Tondelzoeker
Berichten
19
Ik ben dus oprecht benieuwd of er iemand is die deze tang wel eens heeft gezien?
157061C4-8F72-4E89-82C0-DEDD8244A967.jpeg


Ik heb deze ooit gekregen van mijn schoonouders die in Zuid-Frankrijk deze zagen liggen en voor mij hebben meegenomen.

8D26DE3D-D3AF-45F9-91C0-3815B502EC0B.jpeg


Als je goed kijkt kan je zien dat de ronde uiteindes los van elkaar kunnen draaien waardoor deze tool met het simpelste gemak worstjes kan draaien in de lengte richting. Ook wortelen of andere langwerpige voorwerpen kunnen hiermee makkelijker worden gekeerd.

92BCF2F9-8D76-4046-9192-996DE93C02F8.jpeg


Ik ben heel benieuwd..
 
Best geinig en ook nog best slim maar lijkt me een beetje een oplossing voor een niet bestaand probleem… niet?
 
Best geinig en ook nog best slim maar lijkt me een beetje een oplossing voor een niet bestaand probleem… niet?
Anders moet je worstjes rollen maar als de pan vol ligt pak je hem met een tang aan één uiteinde beet en leg je hem in de lengte op zijn rug, maar omdat je de worst klemt, is er geen ruimte om goed te landen.

Met deze tang draait de grip van de tang op de worst dus mee en gaat het veel soepeler.

Ik gebruik hem trouwens ook voor vissticks.
 
Grappig, nog nooit gezien. Ga de volgende keer in Frankrijk eens op zoek.
Bedankt voor de tip.
 
Lijk me een handige tool temeer omdat worsten, zeker de zelfgemaakte met echte darm best wel fragiel zijn.
Met een gewone tang beschadig je de worsten ook nog eens makkelijk, waardoor ze kunnen gaan lekken
 
Terug
Bovenaan Onderaan