Beef en Steak

Winter bbq 2020

D.Marissen

Tondelzoeker
Vandaag de jaarlijkse winter bbq weer gehad samen met mijn broer.

We zijn zijn begonnen met een eerlijk biertje van Hertog Jan gebrouwen uit whiskey vaten. Toen de bbq snacks

Rib eye
Sticky chickenwins
Jalapeño fire poppers (hot hot hot)
Nacho chips

Hoofd gerechten:

Schiechtsfeish op brood uit de Dutch Oven
Spareribs uit de Dutch Oven

IMG_20201229_211936_087.jpg

IMG_20201229_211936_119.jpg

IMG_20201229_211936_076.jpg

IMG_20201229_211936_078.jpg

IMG_20201229_150436.jpg

IMG_20201229_150337.jpg

IMG_20201229_143145.jpg

IMG_20201229_124433.jpg

Wat een feest Is dat geweest.
Heerlijke gerechten allemaal
En niet te vergeten, heel lekker biertje.

Wat een topdag moet dit zijn geweest. Persoonlijk vind ik winter bbq nog leuker dan in de zomer..

Ziet er heerlijk uit

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

Zo hé, ik vind dit zo knap. Zo veel gerechten op 1 sessie van de bbq. Ik bedoel van het maken tot het (warm) opeten. Dat is toch stressen. Hoe voorkom jij dat je niet constant aan het kokkerellen bent en je gasten lekker aan het eten zijn. Is dit herkenbaar en hoe heb dat opgelost. Ik erg benieuwd naar jou (jullie) oplossingen. 👍🏼

Lijkt me een hele mooie traditie! 🥩😋 Moet ik ook maar invoeren.🍖🥳

Zo hé, ik vind dit zo knap. Zo veel gerechten op 1 sessie van de bbq. Ik bedoel van het maken tot het (warm) opeten. Dat is toch stressen. Hoe voorkom jij dat je niet constant aan het kokkerellen bent en je gasten lekker aan het eten zijn. Is dit herkenbaar en hoe heb dat opgelost. Ik erg benieuwd naar jou (jullie) oplossingen. 👍🏼
Het stressen vier reuze mee. Optijd voor bereiden zorgen dat alles klaar staat en had 2 bbqs weber kettle grill 57 cm en gas bbq. De hoofdgerechten moesten lekker lang pruttelen in de DO dus zo dra die aan stonden had ik die al onder controle. En de rest in fases niet alles te snel willen bereiden en de gasten moeten ook een beetje geduld hebben af en toe maar gewoon relaxt blijven voor bebereiden is key en weten wat je maakt als je zo veel maakt zorg nie dat je in stress schiet omdat je ff nie weet hoe het moet snapje.

Dat is een mooie en smakelijke winter bbq geweest, de gerechten en snoeperijtjes zien er lekker uit(y)

Terug
Bovenaan Onderaan