BasBQ
Beef en Steak

Winkel

Aart van Maren

Tondelzoeker
Berichten
6
Ik wil binnenkort een bbq winkel bezoeken, ben vooral op zoek naar verschillende accessoires.
Weet iemand een leuke winkel in regio Utrecht?
 
Grote tuincentra hebben vaak veel toebehoren. En ik dacht dat jullie overvecht hebben. En deze https://www.allesvoorbbq.nl heeft ook een vestiging in utrecht.
 
Vuur en rook in Lunteren die hebben ook een hele winkel ramvol met toebehoren liggen. Ligt net iets buiten de regio Utrecht 😜
 
Vuur en rook in Lunteren die hebben ook een hele winkel ramvol met toebehoren liggen. Ligt net iets buiten de regio Utrecht 😜
Die is inderdaad een stuk completer dan die andere twee bij elkaar. Helaas is het een heel klein winkeltje.
 
Google is je vriend
 
Vuur en Rook is heel leuk om eens te bezoeken. Het is dat een echte uitdaging om met lege handen naar huis te gaan. Voor de BBQ liefhebben een snoepjeswinkel 😎

Ook eens een uitstapje naar de Weberstore lijkt me eens leuk.

BBQ experience roosendaal is ook een hele mooie zaak om eens langs te gaan.

Geen een van allen echt in de buurt misschien. Maar wel zaken waar je goed geholpen kan worden en goed advies kan verwachten. Mijn ervaring met tuincentra is vaak minder. Het is maar net hoe de pet van de student staat die er op zaterdag vakantiewerk doet…
 
Bbq experience Roosendaal kan ik ook zeker aanraden, zal iets meer dan een uurtje rijden zijn gok ik? Vuur en rook moet ik ook nog eens heen, lijkt me leuk
 
Webershop in Amersfoort en Rook en BBQ experience center in Nunspeet (Rookoven.com) zijn ook de moeite waard om een keer te kijken.
 
Ik sluit me bij Bram aan. Egaal naar welke Q-winkel je gaat....
Soms zijn we net als vrouwen in een kledingwinkel... :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Terug
Bovenaan Onderaan