BasBQ
Beef en Steak

Winaar Tony Stone award 2012 mag naar The Jack.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.042
Dit bericht las ik net op facebook en komt van Harry (BBQGuru)

De winnaar van de Tony Stone award 2012 heeft automatisch een uitnodiging te pakken voor de Jack Daniels World Championship BBQ 2012. De TS is hiermee opgenomen als een officiële competitie en gelijk gesteld als state championship. De TS zal in 2012 een officiële KCBS gesanctioneerde competitie zijn.

Deze wedstrijd wordt 21-22 april gehouden in 't Twiske. Volgens mij wordt dit groter dan het NK ;).
 
Shit, dat wordt nog meer oefenen!!
 
Mijn team is nog niet klaar:-(, nog sterker er is nog niks concreets:-(
 
Ja, da's lekker, wie gaat mijn reis naar Tennesee bekostigen dan?  :D of win je daadwerkelijk tickets?
 
heeft dit forum al een team ;)?
 
Nee, er word aan gewerkt:), hoezo? voel je je als geroepen? ;)
 
Voor dit soort wedstrijden heb je aan een team met twee of drie personen meer dan genoeg.
 
@kobold ik heb geen plan hoor ;) ben gewoon nieuwsgierig, mogelijk zijn er mensen die kriebels hebben ;) hoewel die JD wel heel gaaaaaaaaf is...
 
Was het nu Wachtmeester of toch Sergeant? (ik heb je te kort gesproken in Meppel)
Wat gaan we maken dan? de JD heeft 1 probleem, het dorp waar je aan het schroeien gaat is drooggelegd...
 
Gerard777 zei:
heeft dit forum al een team ;)?

De beheerders vormen 2/3de van de Sea Side Smokers ;)

Maar we zouden het leuk vinden als er meer teams zouden gaan namens ons! We kunnen je team een privé subforum bieden en willen best helpen met tips en tricks wat het Amerikaanse BBQ betreft.
 
noskos zei:
Gerard777 zei:
heeft dit forum al een team ;)?

De beheerders vormen 2/3de van de Sea Side Smokers ;)

Maar we zouden het leuk vinden als er meer teams zouden gaan namens ons! We kunnen je team een privé subforum bieden en willen best helpen met tips en tricks wat het Amerikaanse BBQ betreft.

Het bloed kruipt...
Ik heb me er bij neergelegd, een hobby heb ik niet een beetje, het is een passie of gewoon leuk... At BBQ i'm beyond that level..Fark it...

Dat ik de hardware inmiddels heb (in 1 jaar!, MAFKETEL!) en 75x gecued hebt dit jaar zegt verder niets anders dan dat ik volhardend ben, en niets over mijn skills..daar zal echt het nodige aan moeten worden bijgespijkerd...


Maar van die Seaside Smokers ben jij dus degene die aan zee woont?
 
Spiffs en ik wonen beide op een kleine kilometer van het strand.
 
Kobold zei:
Was het nu Wachtmeester of toch Sergeant? (ik heb je te kort gesproken in Meppel)
Wat gaan we maken dan? de JD heeft 1 probleem, het dorp waar je aan het schroeien gaat is drooggelegd...

sergeant, der allerhoogste klasse btw sinds enkele weken ;), 45 pib. ik merk dat jij wel zin hebtbom naar usa te gaan ;)
 
noskos zei:
Spiffs en ik wonen beide op een kleine kilometer van het strand.
Ik begreep dat 1 werkt op zee, 1 woont aan zee en 1 houdt van ze (vrij naar Frits)
Dus Spiffs werkt op zee begrijp ik?
 
Yep! Ik vis weleens in zee, maar dat is geen werken. Ik hoop dat we winnen heb nog een gratis ticket van de KLM tegoed :D
 
Gerard777 zei:
Kobold zei:
Was het nu Wachtmeester of toch Sergeant? (ik heb je te kort gesproken in Meppel)
Wat gaan we maken dan? de JD heeft 1 probleem, het dorp waar je aan het schroeien gaat is drooggelegd...

sergeant, der allerhoogste klasse btw sinds enkele weken ;), 45 pib. ik merk dat jij wel zin hebtbom naar usa te gaan ;)
Mooi Man, Gefeliciteerd!
Vanaf 1 sept mag je mij in het groen aanspreken met SM, 1 malig trouwens, ik ben nog al informeel (behalve met formele mafketels, die zet ik met plezier op hun plek  ;) )
 
Wat gaan we maken dan?

Het is een KCBS wedstrijd, dus kip, ribs, brisket en pulled pork (van schouder, procureur mag niet).
 
Wat ingredienten betreft wel een wedstrijd naar mijn hart.  8) Waarom mag pp niet van procureur eigenlijk? is dat makkelijker dan schouder?

@kobold jij ook gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan