Vandaag weer lekker bezig geweest. Had nog in de vriezer wat stukken wildzwijn rugfilet liggen. Eentje uit gelegd en er een fijne rollade van gemaakt. Gevuld met eigen gemaakte pesto, pijnboom pitten, zongedroogde tomaatjes en een paar plakken Prosciutto. Verder ook wat roseval aardappeltjes er bij. En spinazie met fettakaas.
Hierbij wat lekkere plaatjes.
Rollade maken. Vlees vlinderen. Plat meppen en vullen maar.
Zo dat stond in elkaar. Kon ik ondertussen een pintje vatten. Lekker in het zonnetje.
Tegen een uur of vier de BBQ’s aan gestoken. Ei naar 180gr. En de weber naar zn 150gr indirect. Rollade ging op het ei. Aardappels op de weber. Mijn vrouw vind rooksmaak aan aardappels en groente niet lekker. Dus vandaar de aardappels in de weber.
Nu had ik weer even tijd om wat te gaan drinken.
Wat een heerlijk zen moment niet?
Na 1u en 15min was het vlees en de aardappels klaar. Kern van de rollade was 65gr. Achteraf iets te ver. Voortaan gaat die er af bij 60 á 62gr kern. Bordjes opmaken en lekker gaan eten. Smaakte weer mirakels lekker.
En op een been kan je niet lopen. Nog maar snel een 2e IPA open getrokken. En de laatste stukjes vlees toegeëigend.
Dat was weer lekker vrienden. Ik heb een heerlijk relaxt zonnig dagje achter de rug.
Bedankt voor het lezen/kijken
Bram.
Hierbij wat lekkere plaatjes.
Rollade maken. Vlees vlinderen. Plat meppen en vullen maar.

Zo dat stond in elkaar. Kon ik ondertussen een pintje vatten. Lekker in het zonnetje.

Tegen een uur of vier de BBQ’s aan gestoken. Ei naar 180gr. En de weber naar zn 150gr indirect. Rollade ging op het ei. Aardappels op de weber. Mijn vrouw vind rooksmaak aan aardappels en groente niet lekker. Dus vandaar de aardappels in de weber.

Nu had ik weer even tijd om wat te gaan drinken.

Wat een heerlijk zen moment niet?
Na 1u en 15min was het vlees en de aardappels klaar. Kern van de rollade was 65gr. Achteraf iets te ver. Voortaan gaat die er af bij 60 á 62gr kern. Bordjes opmaken en lekker gaan eten. Smaakte weer mirakels lekker.

En op een been kan je niet lopen. Nog maar snel een 2e IPA open getrokken. En de laatste stukjes vlees toegeëigend.

Dat was weer lekker vrienden. Ik heb een heerlijk relaxt zonnig dagje achter de rug.
Bedankt voor het lezen/kijken
Bram.
Laatst bewerkt: