BasBQ
Beef en Steak

Wiebelende 57 OTG

 

Martijn

Vuurmaker
Berichten
97
Beste mensen,

Ik heb last van een wiebelende OTG. Er zit nogal wat speling tussen de bussen die aan de ketel zitten, en de pootjes. Hierdoor wiebelt het ding als een gek! Als ik bijvoorbeeld even as wil vewijderen of kooltjes herschikken dan moet ik de ketel gewoon vasthouden vanwege het wiebelen. Nu heb ik in de winkel al eens wat aan andere ketel getrokken en gesjord maar die staan als een huis. Iemand ook ervaring met wiebelende ketels of een idee wat te doen?

Gr. Martijn.
 
Even contact opnemen met weber ;) Ik ben ook weleens een mod tegengekomen waarbij mensen stukjes bezemsteel o.i.d. in de buizen van de poten hebben gedaan en zo een veel stabielere constructie kregen maar dat is alweer jaren terug dus ik zou niet meer weten waar dat was...
 
Ik heb ze een email gestuurd, dus ben benieuwd. :)
 
Ik heb afgelopen weekend een mail naar weber gestuurd over het probleem. Kreeg vandaag bericht dat ze me een nieuwe potenset toesturen incl. de benodigde bevestigingsmaterialen voor de wieltjes om alles weer netjes in elkaar te zetten! Erg goed meegedacht moet ik zeggen, was ik zelf nog niet opgekomen, die bevestigingsmaterialen. Maar uitstekende service dus! En als het dan nog niet opgelost was moest ik weer contact opnemen. Afwachten dus tot de nieuwe pootjes er zijn en kijken of het beter is.
 
Kijk nette service, ik heb ook goede ervaringen met hun klantenservice.
 
Nieuwe set pootjes vandaag binnengekomen, morgen maar eens monteren!
 
Nieuwe pootjes gemonteerd, staat als een huis! Hulde aan Weber!
 
Dat is goed geregeld, kon je zien wat er fout was aan je oude poten?
 
Dit zijn dus goede berichten om te lezen. Wat zul je blij zijn, Martijn!
 
@Frits: Ze waren een beetje ovaal geworden daar waar ze in de bussen zitten. De nieuwe poten hebben ook een verdikking waar ze in de bussen gaan, dat zal wel een aanpassing zijn. Scheelt wel meteen alles trouwens!

@Dominique: Ik ben er heel blij mee, niks is vervelender dan een hete Q die niet stevig staat! :)
 
Martijn zei:
@Frits: Ze waren een beetje ovaal geworden daar waar ze in de bussen zitten. De nieuwe poten hebben ook een verdikking waar ze in de bussen gaan, dat zal wel een aanpassing zijn. Scheelt wel meteen alles trouwens!

@Dominique: Ik ben er heel blij mee, niks is vervelender dan een hete Q die niet stevig staat! :)

Helemaal mee eens Martijn, ik was oprecht en niet cynisch, maar ik snap het als het zo overkwam hoor. Geniet ervan!
 
Dominique zei:
Martijn zei:
@Frits: Ze waren een beetje ovaal geworden daar waar ze in de bussen zitten. De nieuwe poten hebben ook een verdikking waar ze in de bussen gaan, dat zal wel een aanpassing zijn. Scheelt wel meteen alles trouwens!

@Dominique: Ik ben er heel blij mee, niks is vervelender dan een hete Q die niet stevig staat! :)

Helemaal mee eens Martijn, ik was oprecht en niet cynisch, maar ik snap het als het zo overkwam hoor. Geniet ervan!

@Dominique: Zo had ik het ook niet opgevat hoor, is denk ik de misleiding van het geschreven woord (jakkes wat klinkt dat fout) ;)
 
@ Martijn, OK dan! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan