Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertel Frits?Frits zei:Weet uit ervaring dat dit heel leuk is om te doen.
Dus als je twijfelt gewoon aanmelden
Frits zei:Zo'n kijkje achter de schermen is hartstikke leuk. Ze willen daar ook dat het lukt dus zijn er niet om je af te laten gaan.
Mr Wolf, een paar jaar geleden heb ik mee gedaan aan de wedstrijd om de beste barbecuer van Gelderland.
http://youtu.be/_VMEtvqZMtY
Ren? zei:Leuk filmpje Frits. Is de finale ook ergens te zien?
Zo niet, Kan je vertellen hoe de finale ging?
Frits zei:Ren? zei:Leuk filmpje Frits. Is de finale ook ergens te zien?
Zo niet, Kan je vertellen hoe de finale ging?
Ren?, de finale staat niet op youtube, maar geloof me dat ik gewonnen heb.
Marieken, Herman wil echt graag dat je het goed doet, hij wordt lyrisch als je bavette, longhaas, kalfswangen en dergelijke gebruikt.
El Fumarole zei:Geniaal moment in het filmpje als een van de deelnemers een BCC gaat maken en het blikje door de kip zijn rug lijkt te willen rammen.
Dat staat dus op het forum bekend als de 'Easterwood methode' en die werkt!Sander72 zei:El Fumarole zei:Geniaal moment in het filmpje als een van de deelnemers een BCC gaat maken en het blikje door de kip zijn rug lijkt te willen rammen.
Ja hoor en ook die door naar de finale... net als de door en door gare lamskoteletjes... haha!
Mooi filmpje Frits! Die spareribs had je vooraf al wat bereiding gegeven neem ik aan, in 2 uurtjes zulke mooie ribs low-and-slow bereiden lijkt me lastig.
Ik gebruik die methode vaak als ik even tijd tekort kom voor de lange methode. Lange methode vind ik wel een iets beter resultaat geven, maar dat kan ook komen doordat Frits de korte methode wat beter beheerst, het is tenslotte zijn uitvindingSander72 zei:Ik kan nog heel veel leren hier...![]()