BasBQ
Beef en Steak

Wie O wie?

Grillmeister1971

Tondelzoeker
Berichten
7
Vandaag deze zelf gemarineerde ribs stoven in BIER. Welk merk zal ik gaan gebruiken? Iemand tips? Ben benieuwd...
InShot_20210213_193913650.jpg
 
Ik denk dat ze allemaal wel lekker zijn. 😂 Maar goed, daar schiet je weinig mee op. Ik zou de Westmalle Dubbel kiezen. En dan doe je het volgende week weer met een ander bier... en de week daarna en daarna. En dan vertel je ons welke het lekkerst was. 😛
 
Poeh, dat is een goede vraag. Persoonlijk zou ik de dubbel opteren voor stoofvlees, maar meer omdat ik de zoete tonen heerlijk vind in stoofvlees. De Grand prestige (barley wine) zal ook soortgelijke zoete tonen geven in het resultaat.
Ik moet zeggen dat ik nog geen fris stevige Duvel of karakteristieke Tripel Karmeliet heb gebruikt in stoofvlees, graag zoals @Hoogie aangeeft alles proberen en ons op de hoogte brengen van het smaakprofiel 🤤
 
Kweenie of je het gaat proeven, maar dan zou ik voor de westmalle gaan vanwege de zoete tonen.
Lijkt me dat de duvel en karmeliet wat minder aanwezig zullen zijn. En de grand prestige Is gewoon zonde om daarvoor te gebruiken. Die moet je drinken.
De karmeliet eigenlijk ook
 
ik ben zelf meer van de rode wijn, maar geen idee of dat ook gaat....
 
Eigenlijk allemaal zonde om in te koken. Je moet ze lekker opdrinken!;)

Maar ik bne het met ridevi eens dat je het beste de westmalle kunt pakken.
 
Geen idee welke je het beste kan pakken, maar ben wel benieuwd naar het resultaat.
 
Persoonlijk vond ik bruin bier het lekkerst om in te koken.

Kun je de rest ook posten, want ben benieuwd naar de gehele run.
 
Gran Prestige.

En daar heb ik zelf ook nog wat kruikjes van staan dus ik blij mag even volgen ...
 
Zou de Westmalle pakken. Betaalbaar en lekker. De rest lekker opdrinken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan