BasBQ
Beef en Steak

wie is Camiel?

 
 
 
 

camiel

Gerijpt
Berichten
2.593
Even voorstellen, ik ben Camiel Berkers, Brabander, Bourgondi?r. Vader van Jasmijn en Lukas, getrouwd met Floor en werkzaam in de retail security product ontwikkeling.

Naast techniek is eten en koken een grote passie, met name de barbecue. Ons hele gezin is fan van barbecue, het hele jaar door of het nu hoog zomer is of diep in de winter. Slow-cooking is super maar ook de gewone stukjes vlees maken we vaak klaar op een barbecue.

Voor (bijna) dagelijks gebruik grill ik het vlees op een goede kleine gas barbecue van Weber, de Q100. Voor slow cooking, indirect en direct grillen van grotere hoeveelheden of grote stukken gebruik ik een Weber One-Touch Premium, zwart 57 cm. Daarnaast nog een Weber 47cm compact als "bij/opschaal"barbecue. Als ik vlees of vis wil roken gebruik ik een goedkope rookoven van Barbecook die op termijn een keer vervangen zal worden door een Weber of eigenbouw rookkast/drum. De laatste aanwinst, een Smokey Joe 37cm voor de vakanties en picknicks.

Alvast dank voor al jullie tips en reacties.

gloeiende groet en geniet van de dag.

Camiel de barbecueman
 
Welkom bij ons fijne Genootschap Camiel!
Je uitrusting is inderdaad geschikt om heel veel lekkers te maken, we houden van foto's hier en zien vast en zeker binnenkort wat van je Q-kunst!
P.S. in welk deel van Brabant woon je?
 
Hoi Camiel,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom op dit gezellige forum Camiel.
En zoals gezegd, we zijn gek op foto's :>
 
RedFox zei:
Welkom bij ons fijne Genootschap Camiel!
Je uitrusting is inderdaad geschikt om heel veel lekkers te maken, we houden van foto's hier en zien vast en zeker binnenkort wat van je Q-kunst!
P.S. in welk deel van Brabant woon je?

Ik kom oorspronkelijk uit Deurne, woon nu met mijn gezin in Mierlo-Hout. En met die foto's gaat wel goedkomen denk ik  :)
 
Welkom Camiel. En kom maar op met die foto's van de lange Brabantse BBQ nachten!
 
Van harte welkom Camiel!!
 
hoi Camiel,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan