BasBQ
Beef en Steak

Wie heeft er interesse in een kant en klare Heatermeter?

Hoe zijn jouw gedachten over de 4.1 upgrade, Uipko? Ik krijg er persoonlijk nog geen warme gevoelens van, maar het prijsverschil is minimaal en de HM4.1 is misschien wat toekomst bestendiger.
 
De HM4.1 zit net ff better in elkaar.

Ik weet niet of/hoe lang er nog gewacht moet worden op onderdelen , maar ik zou nu denk ik wel voor de 4.1 gaan.

Maar verschillen zijn niet groot genoeg om 4.0 om te bouwen naar 4.1.

Als het alleen een (klein) prijsverschil is zou ik zeker voor de 4.1 gaan.
 
Nou, de kogel is door de kerk: het wordt een HM4.1! Het prijsverschil is nihil en er zijn toch wel wat voordelen.

Ik heb de definitieve prijzen in de start post gezet. Ik zal iedereen die zich heeft aangemeld dit weekend een PBtje sturen met de details over de betaling en welke opties er mee besteld kunnen worden. Zodra alle betalingen binnen zijn ga ik de onderdelen bestellen en kan de pret beginnen. ;)



 
ik vind dit helemaal fantastisch Piet, ik ga er voor en wacht je mailtje met betaling gegevens wel even af
 
Dit is hem;

11170691005_16463bcb2d_b.jpg


Alleen hoop ik dat jullie niet zo'n lelijke groene willen. ;)

Het kastje is zelfs iets compacter geworden juist.
 
Zeker geen groene :)

Vandaag mijn mini UDS op basis van een Smokey Joe afgemaakt, dus daar kan de HM 4.1 mooi aan gekoppeld worden. Super initiatief dit!
 
mrwolf zei:
Zeker geen groene :)

Vandaag mijn mini UDS op basis van een Smokey Joe afgemaakt, dus daar kan de HM 4.1 mooi aan gekoppeld worden. Super initiatief dit!

hallo mrwolf,
ik zat even naar je profiel te kijken omdat jou naam me niet bekend voorkwam, en nu zag ik dat je je nog niet had voorgesteld.
Lijkt me leuk en gezellig om een klein beetje te weten met wie we praten  ;)
 
Cool, aangezien de gezamelijke inkoop nu waarschijnlijk is over genomen door deze thread (mrwolf besteld hier ook) zou ik graag alleen de onderdelen willen hebben. Solderen beheers ik zelf.

Ik heb al een raspberry + sdcard en een Wifi stick liggen. Ook een HM 4.0 pcb maar die gaat de kast dan maar in ;-)

Ik zou graag een prijs willen weten, als dat mogelijk is, voor de rest; onderdelen, pcb, probes, kastje (zwart), GPIO connector,  etc.

Thanks!
 
pipo1000 zei:
Cool, aangezien de gezamelijke inkoop nu waarschijnlijk is over genomen door deze thread (mrwolf besteld hier ook) zou ik graag alleen de onderdelen willen hebben. Solderen beheers ik zelf.

Ik heb al een raspberry + sdcard en een Wifi stick liggen. Ook een HM 4.0 pcb maar die gaat de kast dan maar in ;-)

Ik zou graag een prijs willen weten, als dat mogelijk is, voor de rest; onderdelen, pcb, probes, kastje (zwart), GPIO connector,  etc.

Thanks!

Het is eigenlijk niet de bedoeling dat ik de gezamenlijke inkoop van onderdelen ga doen en wil dat draadje dus ook niet overnemen, je moet begrijpen dat de administratie voor allerlei speciaaltjes meer tijd gaat kosten dan het daadwerkelijk assembleren van de Heatermeters. Ik wil jou nog toevoegen aan de lijst omdat ik jouw printje niet hoef te solderen, maar je bent wel de laatste die ik deze ronde toevoeg.

Ik stuur je nog een PB met prijzen en opties.
 
Leo zei:
mrwolf zei:
Zeker geen groene :)

Vandaag mijn mini UDS op basis van een Smokey Joe afgemaakt, dus daar kan de HM 4.1 mooi aan gekoppeld worden. Super initiatief dit!

hallo mrwolf,
ik zat even naar je profiel te kijken omdat jou naam me niet bekend voorkwam, en nu zag ik dat je je nog niet had voorgesteld.
Lijkt me leuk en gezellig om een klein beetje te weten met wie we praten  ;)

Ga ik doen ;)

@nosmo: ik zie dat sommigen al betaald hebben, ik heb nog geen pb gehad over de prijs?
 
Leo zei:
mrwolf zei:
Zeker geen groene :)

Vandaag mijn mini UDS op basis van een Smokey Joe afgemaakt, dus daar kan de HM 4.1 mooi aan gekoppeld worden. Super initiatief dit!

hallo mrwolf,
ik zat even naar je profiel te kijken omdat jou naam me niet bekend voorkwam, en nu zag ik dat je je nog niet had voorgesteld.
Lijkt me leuk en gezellig om een klein beetje te weten met wie we praten  ;)

Volgens mij is dit ook van toepassing op pipo1000....
 
mrwolf zei:
@nosmo: ik zie dat sommigen al betaald hebben, ik heb nog geen pb gehad over de prijs?

Ik ben net begonnen aan de PB's voor de speciaaltjes, je zou hem vanavond nog moeten krijgen!

Voor de mensen met een standaard pakket hoefde ik maar ??n mailtje te maken. ;)
 
Rekening overgemaakt.
 
Nosmo zei:
mrwolf zei:
@nosmo: ik zie dat sommigen al betaald hebben, ik heb nog geen pb gehad over de prijs?

Ik ben net begonnen aan de PB's voor de speciaaltjes, je zou hem vanavond nog moeten krijgen!

Voor de mensen met een standaard pakket hoefde ik maar ??n mailtje te maken. ;)

Ik wacht rustig af, was even bang dat je me vergeten was ;)
 
Jackass123 zei:
Rekening overgemaakt.

Ik heb nog geen PB van je gekregen over de kleur en de opties, de opties kan ik waarschijnlijk wel raden aan de hand van het bedrag, maar de kleur niet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan