BasBQ
Beef en Steak

WGA zgan (niet te koop)

 
 

KamadoRobert

Stoker
Berichten
354
Ik heb mijn WGA de afgelopen twee jaar behoorlijk verwaarloosd omdat ik voornamelijk mijn kamado's heb gebruikt. Ik vond hem laatst in een hoekje, vreselijk vies en stoffig en enigszins roestig en dacht "die moet maar eens weg". Toen kwamen de herinneringen naar boven. Wat hebben we een plezier gehad met dit speeltje, in binnen- en buitenland. Ook heb ik op dit forum in de loop van de tijd heel veel leuke gerechten, gemaakt op de WGA, voorbij zien komen. Ik kon het daarom niet over mijn hart verkrijgen de WGA een enkeltje kliko te geven. Conclusie: de WGA blijft!

Na een flinke poetsbeurt ziet hij er weer uit als bijna nieuw! Dat viel mee. Ik kan niet wachten om hem te gebruiken. Oude liefde roest niet.

Groeten van Robert

20220529_123806.jpg

20220529_123826.jpg
 
Die is netjes geworden en kan nog heel wat rondes mee (y)
 
Een WGA in de Kliko????
Die dingen zijn goud waard en waardevast.
Een doodzonde, alleen de gedachte al:)
Ziet er overigens weer keurig uit gereed voor de komende 20 jaar
 
Een WGA in de Kliko????
Die dingen zijn goud waard en waardevast.
Een doodzonde, alleen de gedachte al:)
Ik had er ook zeker spijt van gekregen!
 
Dus KamadoRobert is ook gelukkig weer een beetje WGARobert! Goed gedaan jochie!
 
Zeker mooi geworden, moest ik ook maar eens doen.
 
sinds deze week heb ik een Kamado ik heb exact dezelfde bbq als hier boven en bijna weg gegooit, zijn ze echt ''veel'' waard of ?
 
sinds deze week heb ik een Kamado ik heb exact dezelfde bbq als hier boven en bijna weg gegooit, zijn ze echt ''veel'' waard of ?
Qua waarde misschien niet, ze kosten nieuw niet de hoofdprijs ( variërend tussen de €80 en 100 euro, afhankelijk waar en of je hem in de aanbieding koopt ) maar qua mogelijkheden en gebruiksgemak zijn ze onbetaalbaar, ook kan je ze heel makkelijk meenemen op vakantie .. de benodigdheden zoals kolen aanmaakmateriaal en tangen kan je in de WGA doen en nemen daardoor geen extra plaats in in de kofferbak.
Wat je op de WGA kan bereiden is zo ongeveer beperkt aan je eigen fantasie en handigheid, kijk maar eens rond op het forum naar wat er allemaal op bereid word.
Ik ben zelf eigenaar van 2 WGA 's 😇 (niet omdat het moet, maar omdat ze verrekte handig zijn ;) )
 
WGA addict for life. Mocht ie ooit kapot gaan, ik koop die dag gelijk een nieuwe. Niet alleen op vakantie, ook thuis staat ie regelmatig aan. Superhandig voor kleine snelle cooks. Zoals 1 or 2 kippenpoten. Even een handjevol kolen erin, wokkel erbij aansteken en 10 minuten later kunnen de kippenpoten erop. Waanzinning efficient.
 
Terug
Bovenaan Onderaan