BasBQ
Beef en Steak

WGA sale?

 
 

Wailer

Stoker
Berichten
365
Ik wil graag een WGA aanschaffen, en directie is het eens :)

En aangezien we voor de htk (huistuinkeuken) bbqers einde seizoen gaan hoop ik op sale sale sale...

Iemand tips (uit ervaring) voor winkels waar ze sowieso sale zullen.hebben?

Ookal is de WGA tijdloos model natuurlijk.



Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Zonder sale is de houtskool variant voor onder de 80 euro goed te vinden ;)
 
Wailer zei:
Ik wil graag een WGA aanschaffen, en directie is het eens :)

En aangezien we voor de htk (huistuinkeuken) bbqers einde seizoen gaan hoop ik op sale sale sale...

Iemand tips (uit ervaring) voor winkels waar ze sowieso sale zullen.hebben?

Ookal is de WGA tijdloos model natuurlijk.



Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk


Vaak bij de grote bouwmarkten, tuincentra tegen (wat voor een hoop mensen) einde BBQ seizoen is. :D
De onze kocht ik bij Karwei voor een kleine ? 70.  ;) !
 
Bij de Gamma in Duiven en Doetinchem zijn ze 50% afgeprijsd. Evenals Weber OTP57cm en Weber Mastertouch gbs. Pak je voordeel! 😁
 
Dus nu 50-60 euro ofzo voor een WGA? woont er iemand in duiven?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Helaas niet, ziet er uit als een koopje  :( !
 
Wga (niet gas) is dan ?50,-. Probeer een gamma winkel in je buurt te bellen om te horen of ze er nog ??n hebben staan voor dezelfde korting. Je kan toch aangeven dat je gehoord hebt dat ze in Doetinchem voor ?50,- weggaan?  En anders een uitstapje maken naar de mooiste hoek van Nederland 😉
 
Helaas in mijn omgeving is het: nee hoor, staat in de folder voor 79,99... Wellicht afhankelijk of een filiaal een weber dealer is of alleen assortiment van gamma verkoopt.

Ga ook bij onze intratuin eens kijken. Hebben ook enorm veel staan, toch zonde als dat weer een jaar opgeslagen moet worden

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan