BasBQ
Beef en Steak

Wereldrecordpoging non-stop bbq'en voor het goede doel

 

Jord

Kooltjesharker
Berichten
218
Hi Guys,

Via de tam tam hebben de meeste van jullie het waarschijnlijk al gehoord: We gaan met Smokey Goodness tijdens het NKBBQ 2012 proberen het record non-stop bbq'en te verbreken. Het is een benefiet actie waarmee we proberen in totaal ?6.000,- euro op te halen zodat we 100 varkens aan arme Thaise gezinnen kunnen doneren. Het is onduidelijk waar het huidige record op staat (er wordt 36 geroepen door Guiness) maar op internet staat ook iets over 48 uur. We gaan daarom maar voor 52 uur ;-)

Bedoeling is dat we alle bereide gerechten 'gratis' weggeven in ruil voor donaties. Dus kom svp langs met een lege maag en goed gevulde portemonnee

De vleessponsoren willen niet echt meewerken dus we kunnen alle hulp gebruiken om onze doelstelling te behalen. Willen jullie daarom een handje helpen genoeg hongerige donateurs naar het NKBBQ te krijgen? We twitteren vanaf @smokey_goodness en de actie is te vinden via #giveapig. Mocht je meer info willen lezen kan je hier het persbericht lezen: www.smokeygoodness.nl/Persbericht%20-%20Werelrecordpoging%20bbq%20voor%20goed%20doel.pdf

All help is wanted. Kan je niet komen maar wil je wel doneren? Stuur mij dan even een PM.

Thanks guys!
 
Wij komen zeker,ik zal het ook op FB zetten.
Mischien dat er nog een slager reageert.
 
Het beheer van het Genootschap komt ook en sponsort ??n varken! We zullen het geld zaterdag meenemen.
 
Dat is een mooi gebaar van de beheerders.
 
mooie actie, heb er zin in en kijk er naar uit
 
Zeker een mooi gebaar! thanks guys!

Net interview gehad voor NOS radio over bbq'en in NL, en jaja, ik heb natuurlijk wel het bbqgenootschap genoemd :)
 
je bent weer goed bezig Jord  :D, wanneer wordt dat uitgezonden?
 
morgenochtend op radio 1. Er komt een soundfile online te staan dus voor de uitslapers onder ons, die post ik nog wel.
 
Volgens mijn was er een tijdje geleden iemand in Gent met zo iets bezig geweest, staat met iets van bij dat dat het hele weekend was, dus 48 uur zal het wel zijn geweest.

In ieder geval succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan