BasBQ
Beef en Steak

Welke thermometer?

Ik heb geen thermometer op de UDS. Omdat ik de roostertemperatuur wil weten, gebruik ik de Maverick zodat ik ook in huis weet wat de  ton doet...

Net als bij de thermometer in het deksel van de Weber zal er nogal wat verschil zitten in de temperatuur op de vaste meter in die op het rooster.
 
Ik heb wel een thermometer maar die zit er meer voor de sier...
Ik meet de temp met mijn nieuwe Maverick. Werkt echt super!
 
Ceriel zei:
Ik heb geen thermometer op de UDS. Omdat ik de roostertemperatuur wil weten, gebruik ik de Maverick zodat ik ook in huis weet wat de  ton doet...

Net als bij de thermometer in het deksel van de Weber zal er nogal wat verschil zitten in de temperatuur op de vaste meter in die op het rooster.

Zit nu te kijken voor een maverick et-73 0f een et-732. Hoe plaats je dan de thermometerprobe op de rooster.....heb je daar een speciale beugel voor?

edit*
Zie nu dat er een speciale beugel is voor de probe bij het rooster....word ie standaard meegeleverd bij de et-732 of moet ik die erbij bestellen? Als ik naar de et-73 kijk, zie ik dat er een roosterbeugel bij zit.
 
Denk dat hij er gewoon bij zit.
En anders je probe door een aardappel steken en op het rooster leggen
 
Het klemmetje zit er idd bij. Je zou eerst ook gewoon de Ikea Fantast kunnen gebruiken, scheelt toch ?65,-.....  ;)
 
Ceriel zei:
Ik heb geen thermometer op de UDS. Omdat ik de roostertemperatuur wil weten, gebruik ik de Maverick zodat ik ook in huis weet wat de  ton doet...

Net als bij de thermometer in het deksel van de Weber zal er nogal wat verschil zitten in de temperatuur op de vaste meter in die op het rooster.
Ceriel + 1/2 :D

Ik heb wel een thermometer maar net als Lin puur voor de sier. Echter ik heb hem wel zo geplaatst dat hij op dezelfde hoogte zit als het rooster. Toch gebruik ik altijd mijn controller, daar check ik ook mijn temperaturen op.
 
Heb gekozen voor een leuke thermometer op de UDS voor de sier en een globale temperatuurmeting en dan voor de nauwkeurige meting de maverick et-732. Wat is de beste methode om de probe in de UDS te krijgen? Een gat boren en daar de probe doorheen te halen of onder de deksel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan