BasBQ
Beef en Steak

Welke thermometer

Arjan

Sprokkelaar
Berichten
44
Goedendag allen,

ik wil mezelf met de kerst een bbq thermometer kopen, twijfel alleen tussen een Maverick ET-733 en de ET-735.

Heeft iemand ervaring met een van deze twee of beide? Of is misschien een I-grill een betere?

'K hoor t graag!
 
Kan je er niet mee helpen, kan alleen zeggen dat ik tevreden ben met Mn igrill2


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Heb de 733. Topper. 735 ken ik niet.
Volgens mij werkt de igrill met Bluetooth? Dan moet je wel rekening houden met de maximale afstand.
De 733 heeft een goed bereik. Nooit problemen mee
 
Met de 733 kan ik bijna mijn hond uitlaten zonder bereik te verliezen.
 
Ik gebruik zelf de 732 zonder problemen. De 735 ken ik niet maar deze werkt net als de iGrill met bluetooth, waardoor het bereik kleiner kan zijn dan van de 732/733
 
Hallo, ik gebruik momenteel de maverick et735 zeer te spreken echter heb ik toch een minpuntje, in de app van maverick zit geen logger.

Heeft iemand hier mischien een oplossing om de temperatuur te kunnen loggen?




Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Welke verbinding gebruikt deze? BT of wifi?
 
Dennis, Domoticz schijnt goed te werken om te loggen.
 
Afgelopen kerst had ik het zelfde idee en heb gekozen voor de et-735 . Nu 1 keer gebruikt en ik vind het een super ding! (Zover ik dat nu kan beoordelen natuurlijk). Hij doet wat hij moet doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mensen met de et735 nog steeds tevreden? Had een 733 besteld, maar niet meer leverbaar. Mag nu de 735 voorzelfde bedrag bestellen van de shop thermometerwinkel.com
Super dus, maar wil weten of het een goede is :)
Afstand Q tot mn bank is hemelsbreed max 20 meter....

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Nadat mijn draadlize elcheapo van Cranenbroek al de geest heeft gegeven binnen een half jaar. Gisteren de 733 besteld in Dld voor 65 euro. Wordt morgen algeleverd. Ben benieuwd.
 
Grasshopper zei:
Rob65 zei:
Dat is niet duur, mag ik vragen waar?

Ja natuurlijk, via amazone.de

https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_ss_c_1_8/254-2675167-3938628?__mk_nl_NL=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=maverick+et+733&sprefix=maverick%2Caps%2C161&crid=RIUQ6MPURNIQ

Ik koop wel vaker elektronica in Dld en dat is een pak goedkoper.
Je moet wel even tussen de aanbieders zoeken. Sommigen verzenden niet naar NL en ook de verzendkosten willen nog wel eens verschillen. (als ook tweedehandjes)

Kon nog wel goedkoper maar zijn wel veel dagprijzen.
 
Rob65 zei:
Nadat mijn draadlize elcheapo van Cranenbroek al de geest heeft gegeven binnen een half jaar. Gisteren de 733 besteld in Dld voor 65 euro. Wordt morgen algeleverd. Ben benieuwd.

Zojuist ook 1 besteld bij amazon.de voor ?58,38 en gratis verzending in NL:
https://www.amazon.de/dp/B00M0O90KK/ref=pe_386171_38075861_TE_item

Wat ik me tegelijkertijd wel afvraag; waarom is deze daar zo goedkoop? Waarom betaal je in Nederland er +/- ?85 voor ?! Kan iemand dat verklaren?
 
Grasshopper zei:
Rob65 zei:
Nadat mijn draadlize elcheapo van Cranenbroek al de geest heeft gegeven binnen een half jaar. Gisteren de 733 besteld in Dld voor 65 euro. Wordt morgen algeleverd. Ben benieuwd.

Zojuist ook 1 besteld bij amazon.de voor ?58,38 en gratis verzending in NL:
https://www.amazon.de/dp/B00M0O90KK/ref=pe_386171_38075861_TE_item

Wat ik me tegelijkertijd wel afvraag; waarom is deze daar zo goedkoop? Waarom betaal je in Nederland er +/- ?85 voor ?! Kan iemand dat verklaren?

Dan heb je er net eentje besteld met korting ofzo want hij is nu weer ?65


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan