Vandaag is mijn Auplex kamado XL binnengekomen en wil er nog een platesetter bij. Nu valt die van BGE (ruim) buiten mijn budget, maar ben op de volgende gestuit via het web: http://www.mycooker.nl/product/1243001/Plate_setter_Large_Plus.aspx. Ik weet echter niet of bij de maatvoering van Mycooker de Large Plus overeenkomt met XL (23") van Auplex, maar die vraag heb ik inmiddels bij hen neergelegd.
In Nederland is dit volgens mij de goedkoopste optie in deze maat die ik kan vinden.
Nu heb ik ook contact gehad met Celine van AuplexKamado.com en kan ik het volgende bestellen en binnen ca. twee weken in huis hebben (uit het mailcontact):
Pizza Stones A( for 23 1/2") AU-PZ380
7.8USD/PCS
Heat Deflectors for 21''
9.6USD/PCS
elevator For 23.5"
3.8USD/PCS
12" Pizza shovel
12.4USD/PCS
One of each, Shipping cost from china to Netherlands is 75USD
Total will be 108.6USD
If send payment by paypal will add 5USD
Total will be 113.6USD
Ondanks de hoge verzendkoksten lijkt het alsof ik via AuplexKamado.com goedkoper uit ben (al weet ik niet of ik daar nog invoerrechten en BTW over moet betalen). Ik zou ook eventueel meer kunnen bestellen, de verzendkosten worden dan herberekend. Goederen die stuk aankomen, worden opnieuw verzonden is mij ook toegezegd.
Ze hebben alleen geen heat deflector speciaal voor de XL (23") en Mycooker misschien wel.
Edit: net teruggebeld door Mycooker. Waarschijnlijk te klein, maar wordt vanavond even nagemeten.
Dan heb ik dus eigenlijk de volgende vragen waar iemand hopelijk een antwoord op kan geven:
-Moet er op bovenstaande bestelling ook invoerrechten en BTW worden betaald (ik vermoed zelf van wel....)?
-Zijn er mensen die evt. ook dingen willen mee bestellen (wellicht te ambitieus, is nog in onderzoekende fase)?
-Weet iemand een ander (betaalbaar) alternatief dan bovenstaande?
-Is er iemand met een Auplex die zijn ervaring met de XL icm platesetter wil delen?
Alvast bedankt!
In Nederland is dit volgens mij de goedkoopste optie in deze maat die ik kan vinden.
Nu heb ik ook contact gehad met Celine van AuplexKamado.com en kan ik het volgende bestellen en binnen ca. twee weken in huis hebben (uit het mailcontact):
Pizza Stones A( for 23 1/2") AU-PZ380
7.8USD/PCS
Heat Deflectors for 21''
9.6USD/PCS
elevator For 23.5"
3.8USD/PCS
12" Pizza shovel
12.4USD/PCS
One of each, Shipping cost from china to Netherlands is 75USD
Total will be 108.6USD
If send payment by paypal will add 5USD
Total will be 113.6USD
Ondanks de hoge verzendkoksten lijkt het alsof ik via AuplexKamado.com goedkoper uit ben (al weet ik niet of ik daar nog invoerrechten en BTW over moet betalen). Ik zou ook eventueel meer kunnen bestellen, de verzendkosten worden dan herberekend. Goederen die stuk aankomen, worden opnieuw verzonden is mij ook toegezegd.
Ze hebben alleen geen heat deflector speciaal voor de XL (23") en Mycooker misschien wel.
Edit: net teruggebeld door Mycooker. Waarschijnlijk te klein, maar wordt vanavond even nagemeten.
Dan heb ik dus eigenlijk de volgende vragen waar iemand hopelijk een antwoord op kan geven:
-Moet er op bovenstaande bestelling ook invoerrechten en BTW worden betaald (ik vermoed zelf van wel....)?
-Zijn er mensen die evt. ook dingen willen mee bestellen (wellicht te ambitieus, is nog in onderzoekende fase)?
-Weet iemand een ander (betaalbaar) alternatief dan bovenstaande?
-Is er iemand met een Auplex die zijn ervaring met de XL icm platesetter wil delen?
Alvast bedankt!