Beef en Steak

Welke looflighter?

Wat is de reden dat je hem niet gebruikt? Heb zelf Marabu. Aansteken met wokkels gaat goed maar opwarmen duurt lang. Zeker als je H&F doet.
Zoals hier boven genoemd. Je steekt er 1 of 2 aan en ga wat anders doen. Als je de schuiven maar ver genoeg open zet dan wordt die snel genoeg warm. Ik kom wel terug als die stinkrook over is. Gebruik zelf ook meestal marabu.

Ik gebruik beiden. Als ik wat lui ben, gooi ik er gewoon wokkels op en als ik wat meer tijd heb, gebruik ik de looflighter. Heb deze al 3 jaar in gebruik en kostte toen €15 in de Action :LOL:

Ik heb nu wel ander houtskool bij BBQ Experience had gekocht omdat ik niet snel aan mijn normale geraakte. Maar nu 1 x met looflighter en 1 x met wokkels de BBQ aangemaakt en geen idee wat er met dat houtskool scheelt, maar dit gaat veel moeilijker lopen met beide methodes.

Ik gebruik beiden. Als ik wat lui ben, gooi ik er gewoon wokkels op en als ik wat meer tijd heb, gebruik ik de looflighter. Heb deze al 3 jaar in gebruik en kostte toen €15 in de Action :LOL:

Ik heb nu wel ander houtskool bij BBQ Experience had gekocht omdat ik niet snel aan mijn normale geraakte. Maar nu 1 x met looflighter en 1 x met wokkels de BBQ aangemaakt en geen idee wat er met dat houtskool scheelt, maar dit gaat veel moeilijker lopen met beide methodes.
Hier dezelfde "praktijk" hardere houtskool is mijn ervaring duurt met beide methodes wat langer om een begin te krijgen.

Terug
Bovenaan Onderaan