BasBQ
Beef en Steak

Welke halve manen KJ Classic 1?

Edwin84

Stoker
Berichten
326
Wil op termijn mijn KJ Classic 1 uitbreiden met een halve maan gietijzeren plancha en halve maan gietijzeren rooster. Vindt alleen t.o.v. andere merken KJ erg duur met deze accesoires.

Is dit verschil in prijs gerechtvaardigd door de kwaliteit of zijn er goedkopere merken die niet onder doen die jullie kunnen aanbevelen? Uiteraard moeten ze wel passen op de KJ classic
 
Jawel hoor, kan echt goedkoper, nog geen 30 € voor een halve van 46 cm doorsnee.
Zowel de open versie, als de gesloten (plancha) versie.
Waar ???
Bij MTC in Nijmegen !!!

1000019006.jpg


1000019005.jpg
 
Ware het niet dat 21 inch toch groter is dan 18 inch
Misschien dat die ook leverbaar zijn, geen idee, even bellen of op de website kijken....in ieder geval is het daar wel goedkoop, ik ken(de) de maten niet van alle kamado's, en 46 en 46.5 cm is een gangbare maat, en de maat/afmetig werd niet genoemd bij de vraag, vandaar mijn advies/hulp voor een goedkope aanschaf/adres.
 
MTC Nijmegen net gekeken maar heeft maar 1 Google review en verder weinig over te vinden. Weet niet hoe betrouwbaar het is.

Hoef niet voor dubbeltje op eerste rang te zitten maar KJ lijkt me te duur als ik kijk naar andere merken.

Bol.com zal ik nog eens goed kijken. Kom daar meerdere merken tegen maar weet niet welke passen op de KJ1 Classic.
 
Bij mijn dealer €70 voor die van KJ zelf en €55 voor een after market. Ik vermoed dat je nog lager wilt?
 
Als de aftermarket goede kwaliteit is bespaar ik met die 55 euro toch 3 tientjes op 2 halve manen. Scheelt alweer.

Andere bekende merken van andere kamado merken mag ook als die passen en gunstiger geprijsd zijn.
 
Als de aftermarket goede kwaliteit is bespaar ik met die 55 euro toch 3 tientjes op 2 halve manen. Scheelt alweer.

Andere bekende merken van andere kamado merken mag ook als die passen en gunstiger geprijsd zijn.
De rooster heb ik de originele en de grill/plancha plaat de after market. Weekt perfect. Ietsje grover vlak en geen sleufje erin voor wat dat ook mag dienen.


Geen idee met levering naar NL.
 
Dat sleufje is handig dat overtollig vet weg kan lopen lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je echt goedkoop willen, dan kan je ervoor kiezen om iets te kopen wat net wat kleiner is en het op je kjrooster te leggen.
Punt is: als je iets wilt wat je vaak wilt gebruiken kan je beter iets kopen wat goed past en goed werkt. Dat hoeft niet altijd duur te zijn, maar is het helaas vaak wel (om bv het sleufje te hebben).
 
Terug
Bovenaan Onderaan