BasBQ
Beef en Steak

Welke bbq voor op het balkon?

M

mojo

Gast
Advies gevraagd.
Ik heb de laatste tijd (heel toevallig) veel gelezen op allerlei fora over bbq's en de bereidingswijzen. Daardoor vatte ik het plan om een bbq te kopen. In een opwelling heb ik dus een Weber master-touch GBS gekocht maar ja deze is eigenlijk te groot voor mijn balkon.

Nu is mijn vraag, wat is een goede, niet te grote bbq voor mijn balkon? Zelf zat ik aan een Go Anywere, Jumbo Joe of  de Char Q260 te denken. Wat is de beste optie, denken jullie, voor ik weer de verkeerde keuze maak?

Alvast bedankt.
 
structor zei:
Met een WGA kun je eigenlijk niet fout gaan, die staat hier nog regelmatig aan ondanks de andere Q's.

Zo mee eens. Ook als je gaat uitbreiden, wga blijft voor bv vakanties.
 
Heb in een flat gewoond waar open vuur(inclusief bbq) op het balkon verboden was. Toen heb ik een weber Q140 gekocht
 
thx voor jullie reacties.  Wat betreft open vuur ( bbq) op het balkon, ik heb nergens iets gehoord of gelezen dat het bij ons verboden is :-/  Dus ik ga de gok maar nemen....  ;)

Denk dat ik maar voor de WGA ga, daar lees ik zoveel goeds over hier op het forum. Dan kan dat toch niet anders dan een goede koop zijn.

Bedankt allemaal !
 
Zelfde situatie hier, balkon. Ik heb ook voor een WGA gekozen en door het rechthoekige rooster kun je naar mijn idee beter indirect grillen dan bijv. een Smokey Joe
 
Wga ga je geen spijt van krijgen. Staat hier ook regelmatig aan als ik even snel de BBQ aan wil zetten.

En je kan hem ook gewoon lekker naar het park meenemen :)
 
Fardo NL zei:
Of mijn favoriete Cobb ;) die kan echt alles ook Beer Can Kip

+1
het probleem van open vuur heb je dan ook meteen ondervangen.
ook handig op sommige campings in bijv. frankrijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan