Ha Grillers en Smokers!
Ik sta een beetje in dubio, vandaar mijn vraag om hulp. Heb al veel gelezen, maar blijf twijfelen. Kom er dus niet uit.
Ik kan een Grill Guru Compact (incl. accessoires) kopen voor ca EUR 250.
Nu vind ik de Bastard eigenlijk beter, maar dan zit je voor een compact op ca. EUR 490.
Nu zijn we met z?n twee?n en soms Q-en we voor vier of meer.
Er staan hier ook nog een WGA en Weber Mastertouch.
Maken ook PP en andere grote stukken. Ik verwacht dat ik daarvoor dan liefste de Kamado pak.
Vraag is dan kies je nu voor de wel erg aantrekkelijk geprijsde Grill Guru, of ga je daar spijt van krijgen? Kun je dan beter voor de Bastard Medium (EUR 999) of de Grill Guru Classic (EUR 599) gaan? Of kom je dan nog te kort en zou je voor een nog grotere maat gaan.
Ben wel benieuwd wat jullie zouden doen en vooral waarom.
Alvast dank voor jullie hulp!
Ik sta een beetje in dubio, vandaar mijn vraag om hulp. Heb al veel gelezen, maar blijf twijfelen. Kom er dus niet uit.
Ik kan een Grill Guru Compact (incl. accessoires) kopen voor ca EUR 250.
Nu vind ik de Bastard eigenlijk beter, maar dan zit je voor een compact op ca. EUR 490.
Nu zijn we met z?n twee?n en soms Q-en we voor vier of meer.
Er staan hier ook nog een WGA en Weber Mastertouch.
Maken ook PP en andere grote stukken. Ik verwacht dat ik daarvoor dan liefste de Kamado pak.
Vraag is dan kies je nu voor de wel erg aantrekkelijk geprijsde Grill Guru, of ga je daar spijt van krijgen? Kun je dan beter voor de Bastard Medium (EUR 999) of de Grill Guru Classic (EUR 599) gaan? Of kom je dan nog te kort en zou je voor een nog grotere maat gaan.
Ben wel benieuwd wat jullie zouden doen en vooral waarom.
Alvast dank voor jullie hulp!