BasBQ
Beef en Steak

Welk gietijzeren rooster voor BGE Large

 

Montus

Tondelzoeker
Berichten
19
Zoals de titel al aangeeft ben ik als uitbreiding op zoek naar een gietijzeren rooster voor op mijn BGE Large. Nu had volgens mij BGE de standaard grid laten vervallen en er eentje geintroduceerd die uit twee helften bestaat, maar dat heeft niet mijn voorkeur. Nieuw is er nu ook weer eentje die uit één deel bestaat, iets dunner is en op een soort van verhoger past. Iemand ervaring mee, met de plaat of met de verhogen? Op zoek naar de oude, gewoon de nieuwe aanschaffen of weet iemand een beter/goedkoper alternatief?
 
het nadeel van de oude gietijzeren rooster is dat die niet past in de eggspander.

De halve maan werkt enkel handig in de eggspander vind ik persoonlijk.
Als ik hem gewoon om de vuurring legt vind ik hem niet handig.

Dusja... als je geen eggspander hebt en/of wilt aanschaffen is het inderdaad moeilijk.
 
[edit] Reeds gevonden wat het nut van de eggspander is.
Ik ben niet van plan deze te gaan gebruiken en ben op zoek naar een rooster uit één stuk.
 
Laatst bewerkt:
[edit] Reeds gevonden wat het nut van de eggspander is.
Ik ben niet van plan deze te gaan gebruiken en ben op zoek naar een rooster uit één stuk.

dan kan je misschien best eens kijken bij de andere merken wat ze in hun gamma hebben.

the bastard heeft bijvoorbeeld nog een volledig rond gietijzeren rooster in het gamma.

LINK

Best wel even na meten of het zeker past.
large van hen is 46cm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan