BasBQ
Beef en Steak

Weer een nieuw lid

DSmoke

Tondelzoeker
Berichten
5
hallo iedereen.

Ik ben Dino, 33j uit einehoven.Ik geniet altijd al van BBQ'en en dan vooral van een recepten uitproberen etc ipv hoeveelheden vleespakketjes erop gooien. Toen ik verhuisd ben naar eindhoven een simpele oude gas bbq van iemand overgenomen die anders toch weggegooid wordt. Met het idee deze te vervangen wanneer de tuin verbouwd en klaar is.

Nu ligt sinds kort idd het terras gedeelte aan huis betegelt en voor ik het wist hebben we al een nieuwe bbq opgehaald ondanks de tuin verder nog nie klaar is. Maja een terras gedeelte is voldoende 😜😜.

Dus nu eindelijk dat oude ding eruit en een mooie nieuwe bbq/smoker waarmee ik verder kan gaan.

(Heb nu de Masterbuild gravity 560)

Groeten!!
 
Welkom bij het genootschap

een gedeelte is genoeg voor de Q en een paar stoelen 😉
 
Welkom Dino. Mooie smoker.
 
Welkom hier op het mooie forum Dino


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Owja ook nog maar ff proberen foto te plaatsen
20200923_170049.jpg
 
Welkom. Mooi ding hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Hoi Dino,
welkom bij het Genootschap
 
Dino welkom. Mooie Q.
 
bedankt! nou wat lekkere creaties maken. tot nog toe 1 keer gebruikt na het inbranden voor een burger en een reverse sear bereide ribeye.
 
Hi Dino, welkom!
Schitterende beestje heb je daar! Kon hij maar op mijn balkon...

Al goede ervaringen?
 
Sinds ik hem heb eigenlijk vooral behoorlijk regenachtige dagen gehad. Maar van de eerste indrukken en de keer dat ik hem gebruik heb bevalt hij zeker heel goed. Moet hem natuurlijk nog wel meer gebruiken voor een goed oordeel maar geloof niet dat er iets zal tegenvallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan