BasBQ
Beef en Steak

Weekendje kust met de WGA

 

Scoozy

Kooltjesharker
Berichten
205
Dit weekend waren we in ons huis aan de Belgische kust en had mijn WGA meegenomen om snel even wat vlees te bakken ;)
IMG_1237.jpg
IMG_1238.jpg
IMG_1239.jpg
 
Lekker frisse lucht en een lekker stukje vlees was er nog wat bij? ;)
 
Lekker frisse lucht en een lekker stukje vlees was er nog wat bij? ;)
De ganse dag op stap geweest dus veel voorbereiding was er niet dus hebben we het simpel gehouden.
Er was nog wat sla & tomaat met koude petatjes in de mayonaise en natuurlijk vloeide het gerstennat overvloedig na de maaltijd ;)
 
De ganse dag op stap geweest dus veel voorbereiding was er niet dus hebben we het simpel gehouden.
Er was nog wat sla & tomaat met koude petatjes in de mayonaise en natuurlijk vloeide het gerstennat overvloedig na de maaltijd ;)

Is toch genieten!😋
 
Dit zijn toch de mooiste momenten, vaak aan gedacht om een WGA te kopen de laatste tijd, maar daar die ik vriend smokey joe geen plezier mee. Moeilijjjjjjk.

Fijne vakantie nog

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Als het werkt, prima toch? Mijn Smokey Joe en ik zijn helaas nooit vrienden geworden. Grillen gaat prima maar een indirecte zone red ik niet lekker. Ik vind de wga een heel stuk fijner!

Lekker bakken met dat ding, vakantie!
 
Dit zijn toch de mooiste momenten, vaak aan gedacht om een WGA te kopen de laatste tijd, maar daar die ik vriend smokey joe geen plezier mee. Moeilijjjjjjk.

Fijne vakantie nog

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Heb er een paar weken aan getweifeld om de SJ te nemen ipv de WGA maar naar aanraden van veel US gebruikers toch voor de WGA gekozen en er zijn zoveel opties verkrijgbaar voor dit kleine broertje ongelooflijk. En toen was er eentje 1x gebruikt op marketplace en dat kon ik niet laten passeren natuurlijk voor 35€
 
Heb er een paar weken aan getweifeld om de SJ te nemen ipv de WGA maar naar aanraden van veel US gebruikers toch voor de WGA gekozen en er zijn zoveel opties verkrijgbaar voor dit kleine broertje ongelooflijk. En toen was er eentje 1x gebruikt op marketplace en dat kon ik niet laten passeren natuurlijk voor 30€
Dat is een mooie prijs, dan ben je gek als je het niet doet.
Domme vraag, wat is US

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Dat is een mooie prijs, dan ben je gek als je het niet doet.
Domme vraag, wat is US

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
US = United States of gewoon USA ;)
 
Heb er een paar weken aan getweifeld om de SJ te nemen ipv de WGA maar naar aanraden van veel US gebruikers toch voor de WGA gekozen en er zijn zoveel opties verkrijgbaar voor dit kleine broertje ongelooflijk. En toen was er eentje 1x gebruikt op marketplace en dat kon ik niet laten passeren natuurlijk voor 35€

Wat voor opties? Een rooster is genoeg toch?
 
Wat voor opties? Een rooster is genoeg toch?
Ik heb de grillgrates set & RVS charcoal bakjes van ZIFA Grils en volgende week maak ik me nog 2 roosters in RVS van 6mm kaliber in hout is al gemaakt ;) een volledige en een 2/3 van grootte voor een low&slow cook met 13 briketten snake heb toch nog 13m 6mm rond RVS liggen ;)
 
das echt genieten zo. prachtige plaatjes ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan