Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De ganse dag op stap geweest dus veel voorbereiding was er niet dus hebben we het simpel gehouden.Lekker frisse lucht en een lekker stukje vlees was er nog wat bij?![]()
De ganse dag op stap geweest dus veel voorbereiding was er niet dus hebben we het simpel gehouden.
Er was nog wat sla & tomaat met koude petatjes in de mayonaise en natuurlijk vloeide het gerstennat overvloedig na de maaltijd![]()
Heb er een paar weken aan getweifeld om de SJ te nemen ipv de WGA maar naar aanraden van veel US gebruikers toch voor de WGA gekozen en er zijn zoveel opties verkrijgbaar voor dit kleine broertje ongelooflijk. En toen was er eentje 1x gebruikt op marketplace en dat kon ik niet laten passeren natuurlijk voor 35€Dit zijn toch de mooiste momenten, vaak aan gedacht om een WGA te kopen de laatste tijd, maar daar die ik vriend smokey joe geen plezier mee. Moeilijjjjjjk.
Fijne vakantie nog
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Dat is een mooie prijs, dan ben je gek als je het niet doet.Heb er een paar weken aan getweifeld om de SJ te nemen ipv de WGA maar naar aanraden van veel US gebruikers toch voor de WGA gekozen en er zijn zoveel opties verkrijgbaar voor dit kleine broertje ongelooflijk. En toen was er eentje 1x gebruikt op marketplace en dat kon ik niet laten passeren natuurlijk voor 30€
US = United States of gewoon USADat is een mooie prijs, dan ben je gek als je het niet doet.
Domme vraag, wat is US
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Heb er een paar weken aan getweifeld om de SJ te nemen ipv de WGA maar naar aanraden van veel US gebruikers toch voor de WGA gekozen en er zijn zoveel opties verkrijgbaar voor dit kleine broertje ongelooflijk. En toen was er eentje 1x gebruikt op marketplace en dat kon ik niet laten passeren natuurlijk voor 35€
Ik heb de grillgrates set & RVS charcoal bakjes van ZIFA Grils en volgende week maak ik me nog 2 roosters in RVS van 6mm kaliber in hout is al gemaaktWat voor opties? Een rooster is genoeg toch?