BasBQ
Beef en Steak

Wedstrijdsimulatieweekend: 16-17 augustus

 
 

Achieltje

Kooltjesharker
Berichten
166
Hallo hallo. In voorbereiding van onze eerste wedstrijd ben ik de laatste tijd druk aan het oefenen. Een planning werd opgemaakt en een wedstrijdsimulatie is daar een deel van. Gezien ik nogal vaak in het weekend werk zijn de mogelijkheden zodanig beperkt dat er maar 1 weekend past: het weekend van 16-17 augustus doen we een testrun, wat zoveel wil zeggen dat we net als in een echte wedstrijd onder "tijdsdruk" onze gerechtjes afwerken. We zouden het vooral bij de vier KCBS categorie?n houden, mogelijks nog wat hapjes ertussen, om ook daar voeling mee te krijgen.

Nu bedacht ik zo: ik heb hier achteraan plaats zat, dus 1 team die zit te oefenen, dat is ook maar eenzaam... Misschien zijn er wel andere teams die hetzelfde plan hebben en het hier tegen ons willen gaan opnemen bij wijze van spreken. Bedoeling is dan uiteraard om ons enorm te amuseren met een biertje en om misschien iets op te steken van elkaar. Elkaars gerechten dan "jureren" bij wijze van spreken. Ik kan ook wel voor wat publiek zorgen om het geheel wat leuk te maken, een soort minimeeting of zo...

Oh ja, ik woon in Ruiselede, Belgi?. Ik heb een logeerkamer met dubbel bed, en nog ergens een verdwaalde dubbele matras en enorm veel ruimte om tenten te zetten.

Zouden er mensen hier zin in hebben? Laat maar weten...
 
Leuk idee!
 
Midden in mijn vakantie, maar echt een leuk initiatief!
 
Er is vlees en ruimte zat, bier komt ok.

Dus als mensen zin hebben om mee te komen doen, al is het maar om iets te drinken, of om zelf iets kleins te komen grillen of zelfs als je eens bij mij een midnight pulled pork wil komen maken, allen welkom... Het kost geen bal, alleen wat gezelligheid delen. 't Is te doen in Ruiselede, Belgi?, pm als je iets meer details wil...
 
Had me zeker leuk geleken, maar heb helaas andere plannen. Klinkt iig als een gezellig vooruitzicht!!!
 
Zoals ik al aangaf vindt ik het een erg leuk idee, helaas ga ik het niet redden dat weekend :(
Maar ik zie de foto's met plezier tegemoet :D
 
Het was een geslaagd weekendje ondertussen. Heel leerzaam om met alles eens geconfronteerd te worden, vooral de tijdsdruk dan... Plots maak je dan wel fouten die je al jaren niet meer hebt gedaan. Echt te gek om uit te leggen, maar omdat beelden meer zeggen dan duizend woorden:















 
Ik zie tevreden blikken in de ogen.

Dat van die fouten is heel herkenbaar ;). Had je ook de opmaak voor de bakjes geoefend?
 
Zo, het is in ieder geval een mooi weekend geweest.
Hebben jullie je ingeschreven voor de KCBS wedstrijd in Diskmuide?
 
Ziet er allemaal goed uit!!
 
ReneR zei:
Hebben jullie je ingeschreven voor de KCBS wedstrijd in Diskmuide?

Nee, Diksmuide kon niet qua planning, maar in Duitsland zijn we er wel bij, op de Ruhrpott.

Frits zei:
Dat van die fouten is heel herkenbaar ;). Had je ook de opmaak voor de bakjes geoefend?

Opmaak van de bakjes oefenden we niet, wegens gebrek aan bakjes... ;-)

Voor de rest wel heel leerzaam, opbouwende kritieken gekregen, tips van een ervaren rot uit bbq-team De Fielesoofen... Altijd leuk om van een ex-Jack Dani?ls-cup deelnemer het een en ander mee te krijgen.
 
dat is een hele geslaagde oefening geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan