BasBQ
Beef en Steak

Weber's Real Grilling

 
 
 

DutchCraftBeer

Kooltjesharker
Berichten
218
8ed57cd503b117f52cc1ad6db3d9690d.jpg

Titel: Weber's Real Grilling
Auteur: Jamie Purviance
ISBN: 0376020466
Taal: Engels
Aantal blz: 304
Waar te koop: o.a. Bol.com, Book Depository
Prijs in ?: 23,99
Bespreking:

Boek een paar jaar gelden in Amerika gekocht. In het boek zitten allemaal handige "plakkertjes" waarmee je recepten kunt bookmarken.
Jamie Purviance is een man die, hoewel een echte Weber-adept, veel van barbecuen weet en hij deelt deze kennis in dit boek. Er is veel aandacht besteed aan basiskennis, maar niet teveel. Verrassend goed vind ik de tips and tricks over het maken van rubs, sauzen, brines en marinades. Er staan een aantal prima recepten in.

Verder staan er meer dan 200 recepten in, ingedeeld in hoofdstukken:
Starters, Red Meat, Pork, Poultry, Fish, Veggies and Sides en sluit af met Desserts.

Het feit dat ik stickertjes tekort kwam om de verschillende recepten te bookmarken zegt wel iets, denk ik. Ik gebruik het boek als naslagwerk en om inspiratie op te doen. Aanrader!

 
bedankt voor het delen
 
Bedankt voor de tip! Jamie Purviance is de huisschrijver voor de meeste Weber barbecue boeken.
 
Het lijkt me inderdaad een mooi boek om eens in te grasduinen, dank voor de tip.
 
Deze kende ik nog niet. Heb een hoop van Jamie's boeke. Hier in de kast staan en ook die zijn eigenlijk allemaal leuk.
 
Ik heb het boek zojuist online gekocht in USA, was een good deal!
Waar?: www.valorebooks.com
Prijs aldaar: $ 7,97  (bij Amazon $ 14,17, regular price USA $ 24,95)
Shipping costs in USA naar adres collega: $ 3,95  (shipping date Febr. 26th, 4-6 business days)
Total costs: $ 11,92
Via PayPal is net EUR 9,38 afgeschreven....en collega brengt boek mee over 2 weken.
Weer leuke aanvulling van de bieb hier!
 
Goeie actie!
Ik laat, als ik iets bestel in de USA, het ook altijd naar familie sturen in Georgia. :)
 
RedFox zei:
Ik heb het boek zojuist online gekocht in USA, was een good deal!

Kijk dat is spijkers met koppen slaan
 
Ik was eigenlijk nog te snel, kon via Amazon achteraf gezien 2e hands (maar als nieuw) kopen voor $ 0,96 + $ 3,95 verzendkosten.....maar nu ook goed hoor...
 
RedFox zei:
Ik was eigenlijk nog te snel, kon via Amazon achteraf gezien 2e hands (maar als nieuw) kopen voor $ 0,96 + $ 3,95 verzendkosten.....maar nu ook goed hoor...

Ongelofelijk. De verzendkosten zijn hoger dan het boek zelf?
 
ja bij Amazon kun je 2e hands kopen, de goedkoopste versie van dit boek was zelfs $ 0,20!
And I am not kidding you....
ik ben in de toevallig gelukkige situatie dat ikzelf veel in USA kom en een collega ook voor mij als afleveradres in USA kan werken, hij komt 4 a 5 keer per jaar naar NL en heeft bijna altijd wel iets in zijn koffer wa ik op zijn thuis adres heb laten bezorgen...
 
RedFox zei:
Ik heb het boek zojuist online gekocht in USA, was een good deal!
Waar?: www.valorebooks.com
Prijs aldaar: $ 7,97  (bij Amazon $ 14,17, regular price USA $ 24,95)
Shipping costs in USA naar adres collega: $ 3,95  (shipping date Febr. 26th, 4-6 business days)
Total costs: $ 11,92
Via PayPal is net EUR 9,38 afgeschreven....en collega brengt boek mee over 2 weken.
Weer leuke aanvulling van de bieb hier!

sturen ze ook naar Nederland?
 
Ik heb daar niet naar gekeken, maar je zou een ordertje kunnen simuleren en dan worden in het proces ook ergens de shipping costs vanzelf duidelijk.
Amazon levert in ieder geval wel uit naar Europa, daar waren de verzendkosten dan geloof ik ca $16,00 en met de kosten voor het boek erbij ga je dan al weer dicht bij de bol.com prijzen komen. It's your call......
 
Kijk ook even bij Amazon.co.uk , dan ben je met een tweede hands boek voor 6,65 ? klaar (en dat tweede hands zie je echt niet ;) )
 
dat is inderdaad ook nog een goede tip voor EHH Frits!
 
Terug
Bovenaan Onderaan