BasBQ
Beef en Steak

Weber Weekrecept, Hotdogs met Avocadosalsa en Zure Room

Zal ook eens bij de Sligro kijken. Daar hebben ze volgens opdruk echte American Hotdogs (geloof een blik van 32 stuks), dus zal eens kijken of daar idd knoflook inzit.
Heb ik tegelijk weer een excuus om een vergelijkend onderzoekje te doen :p
 
ik heb ze ook net gemaakt, en ben heel blij dat Dennis dit gepost heeft hier, ze waren heerlijk  :)
 
Even lekker je draadje kapen, ik sta ook sinds dit recept op de lijst. Ik was niet direct enthousiast, maar ik had alle spullen in huis dus toch maar gedaan.

20130210_130203.jpg


20130210_130443.jpg


We vonden ze hier ook heerlijk, mijn jongste dochter is niet zo van de broodjes dus de frankfurters waren voor haar.
 
Ja, zeg, begin lekker een eigen draadje ;) Ik vond ze ook lekker hoor! En op deze manier kun je de knoflook en hitte toevoegen aan de salsa die je mist in de hotdogs.
 
noskos zei:
Dank je Chris. Dat is als ik zoiets tussen de middag maak, dan kan ik er iets van maken. Met het avond eten zit iedereen ingeduldig aan tafel te wachten ;)
Haha dat ken ik, als ik foto's maak van het eindresultaat voor op mijn blog zijn de andere borden meestal al leeg tegen dat ik er kan aan beginnen :) Voor een goede foto moet je gewoon je tijd kunnen nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan