Hi David hier nieuw op het forum. Heb al jaren een Weber To Go liggen, maar na het overlijden van een oldschool Weber bbq, ga ik weer meer op deze kleine rakker focussen 
Ik zag ergens dat mensen het rooster doormidden zagen/slijpen, daar zit ik ook aan te denken om beter indirect te kunnen bbq en en kolen bij te vullen.
Dat icm met een betere scheiding voor de kolen. NU zag ik 1. zo'n kolenschot op marktplaats, maar misschien is een rvs bakje met gaten ook al voldoende? wat raden jullie aan. Vooral voor nu even simpen en niet te duur
Dank!
Ik zag ergens dat mensen het rooster doormidden zagen/slijpen, daar zit ik ook aan te denken om beter indirect te kunnen bbq en en kolen bij te vullen.
Dat icm met een betere scheiding voor de kolen. NU zag ik 1. zo'n kolenschot op marktplaats, maar misschien is een rvs bakje met gaten ook al voldoende? wat raden jullie aan. Vooral voor nu even simpen en niet te duur
Dank!
