Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We kijken nergens meer vanop Geert ;DRedFox zei:Nog niet eerder gezien....maar met een DPR 2.0 en een G3 Ferrari oventje zou de aanschaf hier wel wat "overkill" zijn
Wel benieuwd naar de gebruikerservaringen....en wat kost dit?
structor zei:We kijken nergens meer vanop Geert ;DRedFox zei:Nog niet eerder gezien....maar met een DPR 2.0 en een G3 Ferrari oventje zou de aanschaf hier wel wat "overkill" zijn
Nosmo zei:structor zei:We kijken nergens meer vanop Geert ;DRedFox zei:Nog niet eerder gezien....maar met een DPR 2.0 en een G3 Ferrari oventje zou de aanschaf hier wel wat "overkill" zijn
Ik hou "mijn laatste BBQ aanwinst" al weer angstvallig in de gaten.![]()
Frits zei:Ik heb hem op internet al voorbij zien komen, ben benieuwd naar de prijs maar Weber kenende.....
Ik ben zoooo blij dat Geert erbij is gekomen, ik raak mijn naam kwijt. Ik ben verslagen.....RedFox zei:Nosmo zei:structor zei:We kijken nergens meer vanop Geert ;DRedFox zei:Nog niet eerder gezien....maar met een DPR 2.0 en een G3 Ferrari oventje zou de aanschaf hier wel wat "overkill" zijn
Ik hou "mijn laatste BBQ aanwinst" al weer angstvallig in de gaten.![]()
Ik hou van jullie!![]()
Ik ookFrits zei:Ben heel benieuwd
good 4 youDominique zei:Me three![]()