BasBQ
Beef en Steak

Weber marketing stunt?

Ik denk niet dat het een kamado op gas wordt. Maar dat het een kamado achtig iets wordt, zou me niet verbazen.
Ingebouwde gloeispiraal om te starten? Geen idee
 
Stalen kamado met ingebouwde heater meater en gas assist voor het opstarten van de houtskool?
 
Volgens andere fora zou het een stalen Kamado met ingebouwde starter op gas zijn, zoals bij de performer...
 
Ben ook wel nieuwsgierig geworden na alles te lezen op de diverse fora.

Bring it on!
 
jerome zei:
Buurman, jij hebt al wat moois staan!
Moet ik dan toch maar ff wachten om een ProQ smoker aan te schaffen?

Greetz, Jerome

Ps, Je plankjes zijn binnengekomen.
Mocht je nog op zoek gaan.. heb er ??n in de aanbieding
 
nog 1 nachtje... ben benieuwd of dit ding me doet besluiten om niet voor een kamado te gaan maar weer voor een weber :D
 
Get it on!
 
6fab505f0ad3c59bd7d3129c61590ce5.jpg


Nieuwe teaser
 
Bij een grote Weber dealer hier in de buurt wisten ze nog helemaal niets, niet eens dat er een nieuwe Q aan zat te komen. En dat terwijl ze een grote Weber afdeling hebben met daarnaast ook Outdoor chef, Cobb en Campinggaz. Heel wat m2 barbecue, maar geen idee dus.

Het zal inderdaad wel later op de dag worden. Ik ben alleen bang dat hij flink prijzig zal worden. Als ik de Amerikaanse fora mag geloven meer dan 1500 euro...
 
350 graden haalt mijn kamado ook wel, mijn vilt vind het niet leuk maar kan wel...
 
Ik bedoel dat een kamado makkelijk 400+ graden haalt, de schaal is te klein voor een kamado.
 
25f8b165b4f35e416db43499c532f831.jpg


Spannend hoor

28189dd8d693a204383c353714f4480d.jpg


Metalen grips, zou betekenen dat de buitenkant niet zo warm meer wordt!

 
ah zo :) Nou we gaan het bijna meemaken, maar zet mijn geld toch in op een kamado a la KEG achtig iets
 
Terug
Bovenaan Onderaan