BasBQ
Beef en Steak

Weber marketing stunt?

zelfs bij weber nederland weten ze nog niet veel 
 
789B2137-0AE4-4909-952F-1A77AB5CDC20_zpsj024fag4.jpg


Weer een nieuwe foto... Is 't al april?! Ik ben erg benieuwd
 
jackm zei:
zelfs bij weber nederland weten ze nog niet veel

Of ze mogen ECHT niks zeggen Jack :D
 
Wouter_ zei:
789B2137-0AE4-4909-952F-1A77AB5CDC20_zpsj024fag4.jpg


Weer een nieuwe foto... Is 't al april?! Ik ben erg benieuwd

Zou die ovaal worden ?
 
Als het 1 april gelanceerd zou worden zou ik denken aan een grap, maar 6 april.... Gezien het vilt en deksel met scharnier denk ik ook aan een Kamado. Ben benieuwd...
 
Zou het metalen kastje niet een soort van brikettenstarter zijn op gas (een soort looftlighter). Nu ik het zo typ is het wel erg een fusion van gas+kolen, maar het zou maar zo handig kunnen zijn.

Correctie
Als ik op pellet barbecue Google komen er toch veel gelijkenissen naar voren qua 'kastje' als wat op de foto zichtbaar is. Voorzichtige conclusie is dat het toch een Q aangedreven door pellets wordt.
http://americansundancer.com/stoven-barbecues.html
 
RV zei:
Zou het metalen kastje niet een soort van brikettenstarter zijn op gas (een soort looftlighter). Nu ik het zo typ is het wel erg een fusion van gas+kolen, maar het zou maar zo handig kunnen zijn.

Correctie
Als ik op pellet barbecue Google komen er toch veel gelijkenissen naar voren qua 'kastje' als wat op de foto zichtbaar is. Voorzichtige conclusie is dat het toch een Q aangedreven door pellets wordt.
http://americansundancer.com/stoven-barbecues.html

Persoonlijk hoop ik dat het het eerste is, ik zelf vind namelijk een pellet BBQ helemaal niets.. Dit is uiteraard persoonlijk maar zou het een gemiste kans van ze vinden!
 
Rolaanndd zei:
RV zei:
Zou het metalen kastje niet een soort van brikettenstarter zijn op gas (een soort looftlighter). Nu ik het zo typ is het wel erg een fusion van gas+kolen, maar het zou maar zo handig kunnen zijn.

Correctie
Als ik op pellet barbecue Google komen er toch veel gelijkenissen naar voren qua 'kastje' als wat op de foto zichtbaar is. Voorzichtige conclusie is dat het toch een Q aangedreven door pellets wordt.
http://americansundancer.com/stoven-barbecues.html

Persoonlijk hoop ik dat het het eerste is, ik zelf vind namelijk een pellet BBQ helemaal niets.. Dit is uiteraard persoonlijk maar zou het een gemiste kans van ze vinden!

Het is en blijft een Amerikaans bedrijf. En er is toch enige vorm van luiheid in de Amerikaanse samenleving/cultuur te vinden. Daar past een (automatisch voedende?) pallet barbecue prima in.
 
Op de Amerikaanse fora wordt er door insiders niets losgelaten, behalve dat het niets met pellets is, en ik meen ook niets met gas...
 
Wat ik uit de berichtgeving opmaak komt  hij pas van de zomer naar Europa
Wat het ook is. Ik verwacht ook wel een kamado achtig ding.
 
Spannend!
 
toevallig iemand bij een tuincentrum in valkenswaard gesproken die nauw contact heeft met de vertegenwoordiger van weber, en die vertelde mij dat het een big green egg word maar dan van weber :)
er worden er 150 in nederland aangeboden en bij het tuincentrum in valkenswaard hebben ze er 3 besteld. Of hij er 3 krijgt is maar de vraag maar sowieso 1 voor in de winkel.
 
Heeft er ook al iemand wat over prijzen gehoord? Op de Amerikaanse fora hebben ze het over ongeveer 1500 euro...

3B27hdA.jpg


en


b9c4abef572c84e36581cfd4256ec459.jpg

 
Maar wat is dat voor een kastje met een knop aan de rechterkant? Dat heeft niks met een kamado te maken, lijkt meer op een soort pellet-iets...
 
Terug
Bovenaan Onderaan