BasBQ
Beef en Steak

Weber marketing stunt?

 
 

mrwolf

Pitmaster
Berichten
610
Weber is een beetje aan het teasen met een nieuwe BBQ van hen:

https://www.facebook.com/weberbarbecues.NL/videos/1020972484636222/

Van de uitvinders van 's werelds eerste kogelbarbecue - gemaakt om elke 'Backyard Hero' het gevoel van totale onoverwinnelijkheid te geven. Gecre?erd om het barbecue?n naar een hoger niveau te tillen. We laten de rook geleidelijk verdwijnen totdat op 6 april alles zichtbaar wordt. En dan geloof je je ogen niet!


Laat het raden en speculeren maar beginnen  ;)
 
Volgens vele reacties op FB zou het een ge?soleerde BBQ a la KEG worden....
Ik ben benieuwd....
 
Ik ben heel benieuwd!
 
Heb het inderdaad ook gezien! Ben heel benieuwd, zowel naar wat er uit komt als de prijs! Waarschijnlijk zal ik het toch ook weer moeten hebben 😂
 
Zal ook wel weer een Weber prijskaartje aan hangen.  :(( !
 
Ceriel zei:
Volgens vele reacties op FB zou het een ge?soleerde BBQ a la KEG worden....
Ik ben benieuwd....

Mooie marketing stunt, maar zou wel een gave toevoeging zijn. We wachten het af....
 
Ceriel zei:
Volgens vele reacties op FB zou het een ge?soleerde BBQ a la KEG worden....
Ik ben benieuwd....

Ceriel +1

Wij ook  :-? !
 
De CSG van weber kan het ook zijn :D
 
ik zal eens wat gaan vissen hier en daar
 
Roken doet ie in elk geval ;)
 
Dat roken gaat vast over hun nieuwe briketten  :p

Op de Amerikaanse fora zijn ze ook nog niet veel verder, behalve dat het absoluut gaat om iets wat op houtskool loopt, en dus niet op pellets. Ook lijkt het erop dat er een soort van dubbelwandige bbq te zien is, wat zou duiden op een kamado / Keg achtige BBQ.

EB73E262-D0F4-438D-B26E-D5A8260A896B_zpsvklkibty.jpg


Maar wat die knop en het kastje aan de zijkant doet...
 
elhopo zei:
Dat roken gaat vast over hun nieuwe briketten  :p

Op de Amerikaanse fora zijn ze ook nog niet veel verder, behalve dat het absoluut gaat om iets wat op houtskool loopt, en dus niet op pellets. Ook lijkt het erop dat er een soort van dubbelwandige bbq te zien is, wat zou duiden op een kamado / Keg achtige BBQ.

EB73E262-D0F4-438D-B26E-D5A8260A896B_zpsvklkibty.jpg


Maar wat die knop en het kastje aan de zijkant doet...

Ze houden het spannend tot het laatst toe.  ;)
 
Ze komen sowieso met nieuwe briketten, csg, een nieuwe spirit (met sear station), en kleine upgrades qua lichtjes etc. Voor het gbs naast de csg, ook een speklappen ding en een wafelijzer langs zien komen.
De unit uit het filmpje kon ik niets over vinden, ook niet in de grillon magazine of in de dealer catalogus.
Een kogelachtige Q op gas hebben ze nog niet. Daarentegen zit er een soort vilt op de brede rand aan de buitenkant. Interressant!
 
Terug
Bovenaan Onderaan