BasBQ
Beef en Steak

Weber Go Anywhere met handvatten, vraag

 

Roland

Stoker
Berichten
397
Ik dacht hier ooit eens gelezen te hebben dat ze de wga niet meer voorzien van handvatten opzij wegens veiligheidsredenen?

Maar gewoon uit nieuwsgierigheid, heeft er iemand een idee tot wanneer de wga met handvatten op de markt was?

Ik heb namelijk deze avond een mooie gekocht op Marktplaats voor 50 € de verzending naar Belgie inbegrepen. Die man wist niet dat ze nu zonder handvatten zijn dus zal wss niemand van het forum hier zijn.
 
Zaten er geen foto's bij de advertentie?
 
denk dat de wisseling een goede tien jaar geleden is gebeurd.
In Amerika zitten de twee handvaten aan de zijkant er nog gewoon aan.
Zelf vind ik het veiliger met dan zonder zij handvaten.
 
Denk idd ook een jaar of 10 geleden. Mooie deal trouwens. Ik heb zelf ook met handvatten, die van mij is al aardig oud. Heb de versie met houten handvatten en het bovenste handvat laten customizen.
 
denk dat de wisseling een goede tien jaar geleden is gebeurd.
In Amerika zitten de twee handvaten aan de zijkant er nog gewoon aan.
Zelf vind ik het veiliger met dan zonder zij handvaten.

Ok bedankt, was ook mijn idee, had ik er geen deftige gevonden zonder handvatten dan had ik er zelf aan een gewone gezet, en hier is het voor thuisgebruik dus de extra ruimte die ze innemen ook heen probleem.
 
Denk idd ook een jaar of 10 geleden. Mooie deal trouwens. Ik heb zelf ook met handvatten, die van mij is al aardig oud. Heb de versie met houten handvatten en het bovenste handvat laten customizen.

Bedankt, ook al ziet hij er goed uit, ik ga hem demonteren en alles poetsen en opblinken, terug een nieuwtje van maken.
En daarna ook een aantal ideeën voor customizen, de handvatten laat ik zo maar andere zaken. Ik plaats het wel op de site als het zo ver is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan