BasBQ
Beef en Steak

Weber Go Anywhere - Aanbieding AH

 
 

Bramster

Gemarineerd
Berichten
1.852
Hallo mede bbqers,

bij het doen van de dagelijkse boodschappen bij de AH In Heerhugowaard (noord-holland) zag ik een scherpe deal voorbij komen. Een nieuwe Weber Go Anywhere voor maar 79 euro. Als je een vakantie bbq zoekt direct halen. Ik heb er zelf al één maar deze bbq is echt een aanrader en de prijs is echt een koopje.

Groeten Bram

IMG_3145.jpeg
 
Dat is bijna gratis, Sander. Leuk om cadeau te doen.
 
Heb je die voor mij meegenomen sander?
 
39 euro....ik zou er dan gewoon 2 halen.

Wel wat sjiek voor een wegwerp.barbecue...maar hey!
 
De diverse Dekamarkt supers hier in Noord Holland hebben de WGA ook voor €79,-- staan
 
Hoe bedoel je dit, ik hoop sarcastisch ... ? :ROFLMAO:
Haha ja, tuurlijk..

Maar denk je in... een schuur vol WGA's (slechts 39 ps) en iedere keer gewoon weg doen na gebruik en nieuwe pakken.

Waar is die aanbieding van 39 euro? Serieus wel wat om er een paar te.halen.. leuke cadeaus!
 
Mijn buurman zag deze staan. Was de laatste. Die ging natuurlijk meteen mee!
 
Als ik een WGA zie voor 39 euro koop ik 'm zeker meteen, en als het kan koop ik er inderdaad meerdere :D
 
Mijn buurman zag deze staan. Was de laatste. Die ging natuurlijk meteen mee!
Dat snap ik! Ik zou hem ook direct meenemen ook al heb ik er al 1. 🤓
 
Ik heb vandaag in de AH Capelle ad Ijssel de laatste gehaald voor 39,99. Ik kon hem gewoon niet laten. Ik had al de oude maar wilde nog een 2e kleine bbq. Joehoeeeee.
Misschien handig aan je eigen AH vestigingsmanager vragen of ze met de prijzen meegaan van hun AH broeders.
 
Heb er vandaag ook 1 gekocht bij AH. Handig voor op de camping
 
Lichtelijk offtopic, maar wat zijn leuke WGA accessoires om cadeau te doen?

Het kleine Ecobrasa startertje, een paar lashandschoenen, een mooie tang van Edlund, thermapen, zakje rooksnippers!
 
Terug
Bovenaan Onderaan