BasBQ
Beef en Steak

Weber GBS buitenkeuken

KiwiVicky zei:
vogels zei:
Ziet er goed uit, waar heb je het idee toch vandaan ;) ;)

Wat is je ervaring tot nu toe met de lak, ik heb destijds niet voor lak gekozen omdat de twee componenten lakken niet goed tegen hitte konden volgens de specificaties dus ben erg benieuwd naar je ervaring.

Idee van de lak heb ik ergens over gelezen op internet. Maar er is nog nergens iets van de lak weg terwijl de bbq heet word

Zie nu pas dat jij het idee van de tafel hebt bedacht. Heb hem alleen iets anders gebouwd. Nog bedankt hier voor :)
 
Heel mooi en netjes gemaakt petje af voor je bouwkunsten, heb toch wat te zeuren en wel het gebruikte betonijzer wat in je blad zit
dat stukje gegalvaniseerd kippengaas dat doet niet veel is veel te dun je had beter wat meer van die lossen staafjes kunnen gebruiken
in dat grote stuk en zelf een netje maken zeg maar ik neem aan dat je er wel wat onder heb gelegd voor je de beton er in deed dus vrij van de bekisting(DEKKING)  het blad ligt er nu op zonder scheuren zo te zien maar zou hem er niet meer af halen als ik jou was kans op scheuren lijkt me erg groot zo .

Voor de rest echt mooi gemaakt en een super gezellig bbq stekkie zo ga je nog veel plezier van hebben .
 
Erg mooie tafel. 
Welke diameter heb je voor het gat aangehouden?
Welk materiaal heb je gebruikt om het gat te sparen?

Wil zelf ook gaan gieten, dus hoor graag tips en trucs
 
Hnsclmns zei:
Erg mooie tafel. 
Welke diameter heb je voor het gat aangehouden?
Welk materiaal heb je gebruikt om het gat te sparen?

Wil zelf ook gaan gieten, dus hoor graag tips en trucs

Zie fotos. Diameter heb ik opgemeten van de weber bbq en daar rondom aan alle zijdes 1,5cm vrijgehouden.
Materiaal om het gat te sparen is gewoon een stukje kunststof qat ik nog had liggen.
Maakt denk ik niet uit wat je er voor gebruikt.

Succes ermee en we zullen de resultaten hier wel op het bbqgenootschap zien!!
 
Heel mooi meubel, dit helpt mij zeker om inspiratie op te doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan