BasBQ
Beef en Steak

Weber Digitale Thermometer.

 

renevw

Vuurmaker
Berichten
65
Hallo

Deze kennen jullie vast wel. Kost dus rond de 80 euro.
Wat zijn jullie ervaringen met bereik? Bij mij staat de Q achter een schuur zo'n 6 m van mijn huis (keuken).

Daarnaast is mij tijdens mijn vakantie in Denemarken opgevallen dat hij hier 40 euro kost  :-/, das een best verschil.

Gr,
Rene
 
Alleen de BBQ's van weber zijn goed, de rest is niks.
Dat is mijn mening.
 
Dat is duidelijke taal Mike :D.
 
heb m nu een jaar doet het prima
 
Ceriel +1

Heb ook een thermometer van weber, niet draadloos, maar heb een maverick erbij gekocht omdat ik de weber niet vertrouw. Viel elke keer uit en zo. Onstabiel apparaat vind ik het
 
Ok, ik heb het door ik ga er nog niet een overhaast in Denemarken kopen omdat hij goedkoop is :p.
Ik moet zeggen dat de heatermeter ook een erg cool project is. Daar moet ik mij nog wat verder in verdiepen.

Gr,
Rene
 
Als Weber het doet, dan doet die zijn werk. Maar stabiel is die niet.
 
Geeft de weber graden aan? Weet dat de oude uitvoeringen alleen een alarmpje gaf als het gaar was.
 
Dank je. Heb al een tijdje de accessoires van weber niet echt gevolgd.
 
Daar heb je wel een punt BertM. Ik gebruik nu zo'n digitale pen van Weber. Deze was ook echt VEEEL te duur. Maar ik zou pp maken tot ik er achter kwam dat mijn oude meter het niet meer deed  :-O. (dat wist ik al maar was ik even vergeten) Toen kon ik nog snel op pad voor een goedkope simpele meter, dit leek simpel maar was nergens in de buurt te vinden. Uit nood toen die Weber maar voor veel te veel gekocht aangezien de tijd een probleem begon te worden.

Weber-Original-Instant-Read-Thermometer-v2-450x336.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan