BasBQ
Beef en Steak

We hebben witte rook.............................................Wijnham!!!!!

Bert, hoe lang heb jij gerookt (het roken wijnham bedoel ik dan)? Hoeveel en hoelang heb je met de houtsnippers over gedaan? Moest je ze ook regelmatig bijvullen? Heb je ook last van condensvorming in de Q? En hoeveel rook heb je geproduceerd, was het een compleet dichte mist of een mist waar je de bodem net kon zien of lichte mist.
Sorry dat ik zoveel vragen stel, ik ben bezig met een rookgenerator en ben beetje opzoek naar richt/uitgangspunten.
 
Stoker Joop zei:
Bert, hoe lang heb jij gerookt (het roken wijnham bedoel ik dan)? Hoeveel en hoelang heb je met de houtsnippers over gedaan? Moest je ze ook regelmatig bijvullen? Heb je ook last van condensvorming in de Q? En hoeveel rook heb je geproduceerd, was het een compleet dichte mist of een mist waar je de bodem net kon zien of lichte mist.
Sorry dat ik zoveel vragen stel, ik ben bezig met een rookgenerator en ben beetje opzoek naar richt/uitgangspunten.

Gerookt van 10:00 tot 19:00
1 keer wat bijgevuld
Vari?rend van dichte mist tot net de bodem zien.
 
Doordat de temperatuur snel oploopt begon mijn wijnham vandaag vocht te verliezen. Nu is dat ook wel de bedoeling maar niet dat het er in druppels afvalt.
Dus einde droogtijd........ Hij voelt wel behoorlijk stevig aan dus het zal geen probleem zijn om er nu mee te stoppen.
DSC03338.jpg

Nu nog eventjes een poosje in de koelkast chillen en dan kunnen we snijden.
 
Kom op hoor.... de spanning is om te snijden...... snijden dat ding!  ;)
 
Boel0037 zei:
Kom op hoor.... de spanning is om te snijden...... snijden dat ding!  ;)

Wordt morgen ik moet zo weg :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan