Beef en Steak

Wat zou het zijn ???

Er zijn ook veel mensen die "zo'n ei" in de tuin willen. Het merk big green egg is voor zij ook een status symbool. In de witte-vierkante-tegels met kunstgras tuin en een palmboom staat dit dan nog strakker weggewerkt.
Zal deze versie dan ook beschikbaar zijn zonder alle onderdelen als de vuurkorf etc 😂? Gewoon kaal ei zonder inhoud, en een stiekeme optie tot hoogglans? 😆

Ik had de onyx nog wel leuk gevonden als minimax editie, die neem je nog daadwerkelijk mee naar buiten ( BUITEN ) waar deze lak/coating tot zijn recht komt

Bijzonder om zo je merkidentiteit aan de kant te gooien. De volgende wordt rood, ovaal of van metaal? 😂😂

Voelt een beetje als een blauwe Ferrari, net niet. Vraag me af of de verkopen dan zo tegenvallen dat je hiermee verwacht een andere markt aan te boren? Of kopen de echte fans deze er gewoon bij voor de heb? 😜
Je gebruikt wel een verkeerde metafoor 😂
Originele kleur van Ferrari is geel, de overstap naar rood zou juist een parallel kunnen zijn met deze overstap van groen naar bijna-zwart-groen.

Er zijn ook veel mensen die "zo'n ei" in de tuin willen. Het merk big green egg is voor zij ook een status symbool. In de witte-vierkante-tegels met kunstgras tuin en een palmboom staat dit dan nog strakker weggewerkt.
Precies, vooral niet gebruiken want dat gaat ten koste van het design.

Maarrrrr ik vindt het wel een mooie kleur. eerlijk is eerlijk.
Nou zou de kleur mij niet snel tegenhouden maar als ik toch op het punt stond om een BGE te kopen zou ik voor de BOE gaan.

Een kleur is vaak niet de reden om WEL voor een merk te kiezen. Eerder een reden om NIET voor een merk te kiezen.

Ik denk oprecht dat KJ veel populairder zou zijn als die grijs, zwart of donkergroen zou zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan